Öz
Bir öğretmenin başarısında bilgisini kullanabilmesi, işe koşabilmesi son derece önemlidir. Bunun sağlanmasına katkı getireceği düşünülen ve teori ile pratik arasında köprü kurmaya yönelik çalışmalardan biri de mikro öğretimdir. Bu strateji, normal sınıf ortamına göre daha kontrollü bir öğrenim ortamı sunarak teori ile uygulama arasındaki ilişkiyi vurgulayabilme potansiyeline sahip oluşu nedeniyle öğretmenlik mesleğine hazırlıkta önemli bir yer edinmiştir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1994 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Külahçı, Ş. G. (1994). Mikro Öğretimde Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Deneyimi. Eğitim Ve Bilim, 18(91). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/229