Öz
Bu kavramlar, Atatürkçülüğün en önemli öğelerindendir. Ülkemizde büyük ölçüde kavram kargaşası vardır; bu bakımdan yorumlar, değerlendirmeler, hatta adlandırmalar çok değişik olagelmektedir. Atatürk Öğretisi’nde de durum böyledir. Bir yandan yeterli yayın ve bilgilerin topluma yansımaması, diğer yandan «Bulanık suda balık avlamak isteyenlerin artniyetli davranışları» sebep olarak gösterilebilir. Asıl önemli gerçek, bir öğreti olarak Atatürkçülüğü işleyip doğru ve yeterli bilgilerin yayılmasında, en azından, ihmalkar davranılmasıdır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1981 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Akçakayalıoğlu, C. (1981). Atatürk Devrimleri mi? Atatürk Devrimi mi?. Eğitim Ve Bilim, 6(34). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2288