Öz
Okullardaki çocukların çoğunluğu ana öğrenme problemlerini sürekli yaşamamaktadır. Bu çoğunluk yetenekleri ölçüsünde akademik alanlarda başarılıdır ve davranışları öğretmenlerce benimsenmektedir. Bunun yanında okullardaki çocukların bir bölümünün sosyal-duygusal problemleri ya da akademik alanlarda güçlükleri olduğu gözden kaçmamaktadır. Var olan eğitim çabaları, öğrencilerin bir bölümünün karşılaştığı öğrenme güçlüklerini gidermede yetersiz kalmaktadır. Sınıfta kalan, belge alan ve okullardan ayrılan öğrencilerin sayılarının kabarık oluşu, eğitim çabalarının öğrenme güçlüklerini gidermedeki yetersizliğinin bir ölçüde kanıtıdır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1981 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Özyürek, M. (1981). Öğrenme Güçlükleri. Eğitim Ve Bilim, 6(31). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2269