Abstract
Okullardaki çocukların çoğunluğu ana öğrenme problemlerini sürekli yaşamamaktadır. Bu çoğunluk yetenekleri ölçüsünde akademik alanlarda başarılıdır ve davranışları öğretmenlerce benimsenmektedir. Bunun yanında okullardaki çocukların bir bölümünün sosyal-duygusal problemleri ya da akademik alanlarda güçlükleri olduğu gözden kaçmamaktadır. Var olan eğitim çabaları, öğrencilerin bir bölümünün karşılaştığı öğrenme güçlüklerini gidermede yetersiz kalmaktadır. Sınıfta kalan, belge alan ve okullardan ayrılan öğrencilerin sayılarının kabarık oluşu, eğitim çabalarının öğrenme güçlüklerini gidermedeki yetersizliğinin bir ölçüde kanıtıdır.
Copyright and license
Copyright © 1981 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Özyürek, M. (1981). Öğrenme Güçlükleri. Education and Science, 6(31). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2269