Öz
Bilgisayarların okullarda öğrenme ve öğretme amacı ile kullanılmaya başlanması ile birlikte, bu sürecin değerlendirilmesi gereği de ortaya çıkmaktadır. Yeni bir yöntemin değerlendirme işlemi çok yönlü araştırmaları gerektirmektedir. Değerlendirme sonuçlarının sağlıklı olabilmesi ve ipuçları verebilmesi için de güvenirliği ve geçerliği kanıtlanmış ölçme araçlarına gereksinim vardır. Bu çalışmada, öğrencilerin duyuşsal özelliklerine ilişkin olarak kullanılabilecek bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Öğrencilerin bilgisayar destekli öğrenmeye yönelik tutumlarının, bilgisayarın bir eğitim teknolojisi olarak başarısında önemli bir yeri olduğu birçok araştırmacı tarafından ortaya konmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1991 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Aşkar, P., Yavuz, H., & Köksal, M. (1991). Bilgisayar Destekli Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği. Eğitim Ve Bilim, 15(81). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/178