Abstract
Bilgisayarların okullarda öğrenme ve öğretme amacı ile kullanılmaya başlanması ile birlikte, bu sürecin değerlendirilmesi gereği de ortaya çıkmaktadır. Yeni bir yöntemin değerlendirme işlemi çok yönlü araştırmaları gerektirmektedir. Değerlendirme sonuçlarının sağlıklı olabilmesi ve ipuçları verebilmesi için de güvenirliği ve geçerliği kanıtlanmış ölçme araçlarına gereksinim vardır. Bu çalışmada, öğrencilerin duyuşsal özelliklerine ilişkin olarak kullanılabilecek bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Öğrencilerin bilgisayar destekli öğrenmeye yönelik tutumlarının, bilgisayarın bir eğitim teknolojisi olarak başarısında önemli bir yeri olduğu birçok araştırmacı tarafından ortaya konmaktadır.
Copyright and license
Copyright © 1991 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Aşkar, P., Yavuz, H., & Köksal, M. (1991). Bilgisayar Destekli Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği. Education and Science, 15(81). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/178