Editörler Kurulu

Baş Editörler

Jale Çakıroğlu, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Ahmet Doğanay, Prof. Dr., Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Adana, Türkiye

Cennet Engin, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Ankara, Türkiye

Emine Erktin, Prof. Dr., Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İstanbul, Türkiye

Işıl Kabakçı Yurdakul, Prof. Dr., Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Eskişehir, Türkiye

Yüksel Kavak, Prof. Dr., TED Üniversitesi, Lisansüstü Programlar Enstitüsü, Ankara, Türkiye

Bölüm Editörleri

Engin Ader, Doç. Dr., Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İstanbul, Türkiye

Kemal Afacan, Doç. Dr., Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Artvin, Türkiye

Savaş Akgül, Doç. Dr., İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, İstanbul, Türkiye

Nur Akkuş Çakır, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Ankara, Türkiye

Abdu Al-Kadi, Dr. Öğr. Üyesi, Bergen Üniversitesi, Bergen, Norveç

Yahya Altınkurt, Prof. Dr., Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Muğla, Türkiye

Agnaldo Arroio, Prof. Dr., São Paulo Üniversitesi, São Paulo, Brezilya

Eyüp Artvinli, Prof. Dr., Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Eskişehir, Türkiye

Meral Atıcı, Prof. Dr., Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Adana, Türkiye

Burak Aydın, Doç. Dr., Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, İzmir, Türkiye

Cem Babadoğan, Doç. Dr., Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Ankara, Türkiye

Nalan Babür, Dr. Öğr. Üyesi, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul, Türkiye

Fuad Bakioğlu, Doç. Dr., Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Karaman, Türkiye

Önder Baltacı, Doç. Dr., Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Kırşehir, Türkiye

Aydın Balyer, Prof. Dr., Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, İstanbul, Türkiye

Mehmet Şükrü Bellibaş, Prof. Dr., Adıyaman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Adıyaman, Türkiye

Okan Bulut, Doç. Dr., Alberta Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Edmonton, Alberta, Kanada

Maiga Chang, Doç. Dr., Athabasca Üniversitesi, Bilim ve Teknoloji Fakültesi, Athabasca, Alberta, Kanada

Muammer Çalık, Prof. Dr., Trabzon Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Trabzon, Türkiye

Hüseyin Çalışkan, Prof. Dr., Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Sakarya, Türkiye

Onur Çalışkan, Prof. Dr., Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Ayça Çebi, Doç. Dr., Trabzon Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Trabzon, Türkiye

Kazım Çelik, Prof. Dr., Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Denizli, Türkiye

Serkan Çelik, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Yusuf Demir, Prof. Dr., Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Konya, Türkiye

Gıyasettin Demirhan, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Ankara, Türkiye

Nihan Demirkasımoğlu, Doç. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Ankara, Türkiye

Asuman Duatepe Paksu, Prof. Dr., Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Denizli, Türkiye

Mustafa Durmuş, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü, Ankara, Türkiye

C. Ergin Ekinci, Prof. Dr., Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Muğla, Türkiye

Belgin Elmas, Prof. Dr., TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Tolga Erdoğan, Prof. Dr., T.C. Milano Başkonsolosluğu Eğitim Ataşesi, İtalya

Mustafa Ergun, Doç. Dr., Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Samsun, Türkiye

Gözde Ertürk Kara, Doç. Dr., Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Kocaeli, Türkiye

Berrin Genç Ersoy, Doç. Dr., TED Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Derya Genç Tosun, Doç. Dr., Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Eskişehir, Türkiye

Paul Gibbs, Prof. Dr., Middlesex Üniversitesi, Londra, İngiltere

Feyyat Gökçe, Prof. Dr., Bursa Uludağ Üniversitesi, Bursa, Türkiye

David Guralnick, Prof. Dr., Columbia Üniversitesi, New York, ABD

Sedat Gümüş, Doç. Dr., Hong Kong Eğitim Üniversitesi, Eğitim Politikası ve Liderlik Bölümü, New Territories, Hong Kong.

Deniz Gürçay, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Michael Hammond, Doç. Dr., University of Warwick, Coventry, İngiltere

Penelope Harnett, Prof. Dr., University of the West of England, ACE - Eğitim ve Çocukluk Bölümü, Bristol, İngiltere

Philip Harris, Prof., Indiana Üniversitesi, Corydon, IN, ABD

Mustafa Levent İnce, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, Ankara, Türkiye

Filiz Kabapınar, Prof. Dr., Marmara Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İstanbul, Türkiye

Gülseren Karagöz Akar, Doç. Dr., Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İstanbul, Türkiye

Engin Karahan, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Selahattin Kaymakcı, Prof. Dr., Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Kastamonu, Türkiye

Sibel Kazak, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Ali Çağatay Kılınç, Prof. Dr., Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Karabük, Türkiye

Kinshuk, Prof. Dr., University of North Texas, Denton, TX, ABD

Mehmet Settar Koçak, Prof. Dr., Lokman Hekim Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Antrenörlük Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Seval Koçak, Doç. Dr., Uşak Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Uşak, Türkiye

Tuba Çengelci Köse, Prof. Dr., Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Eskişehir, Türkiye

Ömer Kutlu, Dr. Öğr. Üyesi, Ankara Üniversitesi, Ankara, Türkiye

Ian Menter, Prof. Dr., University of Oxford, Oxford, İngiltere

Emine Nilgün Metin, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye

Mauro Mocerino, Doç. Dr., Curtin University, Bentley, WA, Avustralya

Bahadır Namdar, Doç. Dr., Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İzmir, Türkiye

Funda Nayır, Prof. Dr., Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Ağrı, Türkiye

Refika Olgan, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Zeynep Çiğdem Özcan, Doç. Dr., İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İstanbul, Türkiye

Yasemin Özdem Yılmaz, Doç. Dr., Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Muğla, Türkiye

Ufuk Özkubat, Doç. Dr., Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Nesrin Öztürk, Dr. Öğr. Üyesi, İzmir Demokrasi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, İzmir, Türkiye

Serpil Pekdoğan, Prof. Dr., İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Malatya, Türkiye

Pelin Pekince, Dr. Öğr. Üyesi, Kırklareli Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Kırklareli, Türkiye

Ian Phillips, Prof. Dr., Edge Hill Üniversitesi, Ormskirk, İngiltere

Katarzyna Potyrala, Prof. Dr., Pedagogy University of Kraków, Kraków, Polonya

İsmail Seçer, Prof. Dr., Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Erzurum, Türkiye

Ceyhun Servi, Dr. Öğr. Üyesi, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Aydın, Türkiye

Şerife Sevinç, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Diğdem Müge Siyez, Prof. Dr., Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, İzmir, Türkiye

Mustafa Sözbilir, Prof. Dr., Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Erzurum, Türkiye

Pınar Şafak, Prof. Dr., Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Elvan Şahin, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Murat Doğan Şahin, Doç. Dr., Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eskişehir, Türkiye

Volkan Şahin, Doç. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Özden Şahin İzmirli, Doç. Dr., Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Çanakkale, Türkiye

Sedat Şen, Prof. Dr., Harran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Şanlıurfa, Türkiye

Timothy Teo, Prof. Dr., Makao Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Makao, Çin

Asiye Toker Gökçe, Prof. Dr., Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Kocaeli, Türkiye

Nursel Topkaya, Prof. Dr., Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Çanakkale, Türkiye

Dürdane Tor, Doç. Dr., Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Kayseri, Türkiye

Kevser Tozduman Yaralı, Doç. Dr., Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Çocuk Gelişimi Bölümü, Aydın, Türkiye

Numan Turan, Doç. Dr., İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, İstanbul, Türkiye

Emre Ünlü, Doç. Dr., İzmir Demokrasi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, İzmir, Türkiye

Mustafa Yaşar, Doç. Dr., Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Adana, Türkiye

Mustafa Yavuz, Prof. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Konya, Türkiye

İbrahim Yıldırım, Doç. Dr., Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Gaziantep, Türkiye

Derya Yıldız, Prof. Dr., Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Konya, Türkiye

Gökay Yıldız, Prof. Dr., Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Burdur, Türkiye

Tülin Güler Yıldız, Prof. Dr., Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Ankara, Türkiye

Özgül Yılmaz Tüzün, Prof. Dr., Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ankara, Türkiye

Seçil Yücelyiğit, Dr. Öğr. Üyesi, TED Üniversitesi, Ankara, Türkiye