Abstract
Bireylerin içinde bulundukları çağa ayak uydurabilmelerinin ve kendi yetenek ve kapasiteleri ölçüsünde doğaya egemen olabilmelerinin anahtarı "eğitim"dir. Bugün, bilginin ve eğitim isteminde bulunan nüfusun hızla arttığı bir ortamda, eğitim etkinliklerinin planlı ve programlı olarak yürütülmesi gerekmektedir. Çünkü, daha etkili ve verimli bir eğitim, planlı eğitimle sağlanabilir (Ertürk, 1975: 13). Her toplumda, planlı eğitim okulların görevidir (Bloom, 1979: 7). Okullarda gerçekleştirilen eğitim-öğretim etkinlikleri sorunlarından arındırılarak kontrol altına alınabildiği ölçüde istenilen nitelikte insangücünün yetiştirilmesi olasıdır.
Copyright and license
Copyright © 1994 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Oğuz, A. (1994). Fen Öğretiminde İpuçları ve Dönüt-Düzeltme İşlemlerinin Erişi Düzeyine Etkisi. Education and Science, 18(94). https://doi.org/10.15390/ES.1994.256