Abstract
Öğretmenler, Sosyal Bilgilerin bilgiden daha fazlasını kazandırdığını kabul ettiklerinden derslerinde ezber eğitimden vazgeçtiler. Sosyal Bilgiler, öğrencilere kazandıkları bilgi ile nasıl eleştirel düşüneceklerini öğretmelidir. Ortaokul öğrencileri, geçerli genellemeleri tanımalı, çıkarımlarda bulunmalı, ifade edilmemiş varsayımları tanımalı ve neden-sonuç ilişkilerini kurabilmelidirler. Reklamcılar, özel ilgi gruplar», başyazı yazan yazarlar, büro sahipleri ve büro arayanlar tarafından sunulan olguların bir engeli ile karşılaşan öğrenciler, bilgiyi çözümlemek için becerilere gereksinim duyarlar.
Copyright and license
Copyright © 1994 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.