Abstract
Her insan belirli bir biçimde işleyen fiziki bir yapı ile dünyaya gelse de bu yapı, nitelikleri yönünden birbirinden farklılıklar gösterir. Bu farklılıklar olumsuzlukları içerdiği zaman özürleri oluşturur.Özür, bireyin yaşına, cinsiyetine ve içinde yaşadığı toplumun sosyo-kültürel etmenlerine bağlı olarak üstlenmesi gereken rolleri, birtakım yetersizlikler yüzünden gereği gibi oynayamaması halidir (Özsoy, 1989, s. 177).
Copyright and license
Copyright © 1991 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Civelek, A. (1991). Zihinsel Özürlü Çocukların Eğitiminde Bütünleştirme Yöntemi (Amacı, Türleri, Gerektirdiği Koşullar). Education and Science, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/190