Abstract
Bugünlerde okulların iyileştirilmesiyle ilgili konuşmaları dinlerken hep birşeylerin eksik olduğunu hissediyorum. Mesleki dergilerin büyük bir çoğunluğu tam öğrenme, etkili öğretim ve içerik üzerinde uygun zamanlama konularındaki önerilerle dolup taşıyor. Başarı puanlarını artırmaya yönelik tüm bu çalışmalar bilimsel verilere dayanıyor ve kanıtanabilir sonuçlar ortaya koyuyor. O halde ben hala neden heyecanlanamıyorum?
Copyright and license
Copyright © 1989 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Şimşek, A. (1989). Eğitim Reformu Hareketinde Bir Şeyler Eksik. Education and Science, 13(73). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/113