Abstract
Çocuk doğanın armağanı, çocuğa ilişkin imaj da insanoğlunun yaratısıdır. Her tarihsel dönemde eğitim etkinliklerini belirleyen temel etken doğanın armağanından çok çocuğa ilişkin imaj olmuştur. İnsanın yaratısı olan çocuk imajı çoğu zaman doğru olduğu kadar yanlışı da olmuştur. Yanlış imajlar doğru imajlardan daha güçlüdür ve daha kolaylıkla yerleşir. Geçmişte olduğu gibi günümüzde de küçük çocukların eğiticisi olarak görevimiz, yalnızca doğanın armağanına karşı doğru olmak değil, aynı zamanda küçük çocukların sağlıklı bir biçimde eğitilmelerini tehdit eden yanlış imajlara karşı her çağda savaşmaktır.
Copyright and license
Copyright © 1989 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Çok, F. (1989). Dünün, Bugünün, Yarının Çocuğu. Education and Science, 13(71). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/87