Öz
Okulda eğitim denince öğrenci, öğretmen, izlence (program) gelir akla. Bunların içinde en etkin olanı öğretmendir kuşkusuz. Okulun öğretmenleri, zaman zaman kurul toplantıları yapar, aynı dersin öğretmenleri zümre toplantıları. Neden? Aynı sınıfta dersi olan öğretmenler sınıf öğretmenler kurulu yaparlar. Niçin? Sınıf rehber öğretmenleri ayrı toplantı düzenlerler. Eğitsel kolların rehber öğretmenleri kendi aralarında toplanırlar. Niye?... Tüm bu toplantıların ereği, öğretmenler arasında eğitim, öğretim, yöntem birliği sağlamaktır. Eğitimdeki yenilik ve gelişmeleri irdelemek; yeni yöntem, ilke ve teknikleri derslerde nasıl uygulayacaklarını saptayıp, aralarında birlik ve beraberliği sağlamak için. Örneğin okullarda eğitsel yayınlar özgün ve çarpıcı olmalıdır. Tüm eğitsel kollar bu kurala uymalıdır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1987 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Küçükmeriç, Y. (1987). Eğitim Öğretimde Keyfilik. Eğitim Ve Bilim, 11(63). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/50