Abstract
Son yıllarda üniversiteye giriş sınavlarının sonuçları alındıkça lise ve dengi okullarda eğitim düzeyinin gittikçe düştüğü yolunda /ayınlar, tartışmalar ve yakınmalar da artmaktadır. Üniversitede öğrenime başlayan öğrencilerin dersleri izleyecek birikime sahip olmadıkları üzerinde durulmakta, liselerdeki eğitimin niteliğine, öğretmen niteliğinin bir göstergesi olarak bakılmaktadır. Okullar ve üniversiteler, genelde bilgi aktarılan, sınav yapılan, sınav korkusu salan ve diploma alınan yerler olarak görülmektedir.
Copyright and license
Copyright © 1987 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Işıksoluğu, M. K. (1987). Nitelikli Öğretmen Yetiştirmede Bazı Sorunlar. Education and Science, 11(63). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/45