Abstract
İnsanın çevresine uyum sağlayabilmesi için yeni davranışlar kazanması veya eski davranışlarını değiştirmesi» olarak tanımlanan «öğrenme», son derece karmaşık bir olgudur. İnsanın olgunluk düzeyine uygun olarak, çevresi ile etkileşimi sonucu gerçekleşen öğrenme, doğumda başlar, yaşam boyu devam eder. Sürekli olarak değişen dış, dünyaya uyabilmek için yeni bilgiler edinme, eski bilgilerini duruma göre kullanabilme, İnsanı diğer canlılardan üstün kılan zekâ ve öğrenme sayesinde mümkün olur.
Copyright and license
Copyright © 1987 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Razon, N. (1987). Öğrenme Olgusu ve Okul Başarısını Etkileyen Faktörler. Education and Science, 11(63). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/44