Abstract
Eğitim açısından televizyon çok boyutlu ve genel bir iletişim ortamı ve öğretme öğrenme süreçleri için önemli doğurguları vardır. Son yıllarda eğitimle ilgili yazımda görülen «Mikro-Öğretim», «Tele- Okul», «Açıküniversite», «Televizyonokulu» ve benzeri sözcükler, televizyonun eğitim süreçlerinin başlıca öğelerinden biri durumuna geldiğini kanıtlamaktadır. Gerçekten, televizyonun uygun koşullar altında etkili bir eğitim ortamı oluşturduğunu araştırmalar göstermektedir.
Copyright and license
Copyright © 1982 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Alkan, C. (1982). Öğretmen Eğitiminde Televizyon. Education and Science, 7(40). https://doi.org/10.15390/ES.1982.2326