Öz
Eğitim açısından televizyon çok boyutlu ve genel bir iletişim ortamı ve öğretme öğrenme süreçleri için önemli doğurguları vardır. Son yıllarda eğitimle ilgili yazımda görülen «Mikro-Öğretim», «Tele- Okul», «Açıküniversite», «Televizyonokulu» ve benzeri sözcükler, televizyonun eğitim süreçlerinin başlıca öğelerinden biri durumuna geldiğini kanıtlamaktadır. Gerçekten, televizyonun uygun koşullar altında etkili bir eğitim ortamı oluşturduğunu araştırmalar göstermektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1982 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Alkan, C. (1982). Öğretmen Eğitiminde Televizyon. Eğitim Ve Bilim, 7(40). https://doi.org/10.15390/ES.1982.2326