Abstract
Eğitici personelin eğitimde çok önemli işlevleri olduğu ve uzmanlık alanları ne olursa olsun eğitim sektöründe ortak sorumlulukları bulunduğu bilinen bir gerçektir. Eğitimcinin profesyonel işlevi; amaçlar, yöntemler, içerik, düzen vb. konularda eğitimin kuram ve uygulama yönünden iyi anlaşılmasını gerektirmektedir. Eğitim felsefesi, insanda geliştirilecek davranış biçiminin (Nasıl bir insan?) belirlenmesi ve eğitim disiplininin uygulama yönü ile ilgili bir alan olarak önemli işleve sahiptir.
Copyright and license
Copyright © 1982 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Alkan, C. (1982). Eğitim Felsefesi ve Teknikeğitim Arası İlişki. Education and Science, 7(39). https://doi.org/10.15390/ES.1982.2317