Öz
Eğitici personelin eğitimde çok önemli işlevleri olduğu ve uzmanlık alanları ne olursa olsun eğitim sektöründe ortak sorumlulukları bulunduğu bilinen bir gerçektir. Eğitimcinin profesyonel işlevi; amaçlar, yöntemler, içerik, düzen vb. konularda eğitimin kuram ve uygulama yönünden iyi anlaşılmasını gerektirmektedir. Eğitim felsefesi, insanda geliştirilecek davranış biçiminin (Nasıl bir insan?) belirlenmesi ve eğitim disiplininin uygulama yönü ile ilgili bir alan olarak önemli işleve sahiptir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1982 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Alkan, C. (1982). Eğitim Felsefesi ve Teknikeğitim Arası İlişki. Eğitim Ve Bilim, 7(39). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2317