Abstract
Ana-okulunda dramatik anlatım teriminden, tiyatro etkinlikleri anlaşılmamalıdır. Ana-okulunda tiyatrodan söz etmek olanaksızdır. Yanlış anlamalara yer vermemek için bazı terimleri irdelemekte fayda umuyoruz. «Oyun» ve «Dramatik Oyun» farklı kavramlardır. Ana-okulunda, spontane oyun, çoğu kez bireysel bir yaratmadır. Çocuk, diğeri ile yanyana oynar uzun süre. 2-4 yaş çocuklarına ilişkin oyunların gözlenmesi bize, diğeri ile oyun oynama etkinliğinin daha geç yaşlarda ortaya çıktığını göstermektedir.
Copyright and license
Copyright © 1981 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Samurçay, N. (1981). Ana-Okulunda Dramatik Anlatım ve Uygulamaları. Education and Science, 6(33). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2278