Öz
Ana-okulunda dramatik anlatım teriminden, tiyatro etkinlikleri anlaşılmamalıdır. Ana-okulunda tiyatrodan söz etmek olanaksızdır. Yanlış anlamalara yer vermemek için bazı terimleri irdelemekte fayda umuyoruz. «Oyun» ve «Dramatik Oyun» farklı kavramlardır. Ana-okulunda, spontane oyun, çoğu kez bireysel bir yaratmadır. Çocuk, diğeri ile yanyana oynar uzun süre. 2-4 yaş çocuklarına ilişkin oyunların gözlenmesi bize, diğeri ile oyun oynama etkinliğinin daha geç yaşlarda ortaya çıktığını göstermektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1981 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Samurçay, N. (1981). Ana-Okulunda Dramatik Anlatım ve Uygulamaları. Eğitim Ve Bilim, 6(33). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2278