Abstract
Her ülke kendi toplumunun özellikleri ve sosyo-ekonomik gereksinmeleri ile ilgili eğitim politikaları geliştirmektedir. Bu amaçla, toplumlar her çeşit eğitim kurumunu çağın koşullarına, başka bir deyişle çağın gerekli kıldığı hızlı değişimlere paralel duruma getirme çabası içinde bulunmaktadır. Eğitim kurum ve süreçlerinin çağdaş uygarlık düzeyi ve koşulları ile uyumlu ve dengeli duruma gelmesi için ülkeler büyük bir acele ve hatta telaş göstermektedirler.
Copyright and license
Copyright © 1993 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Korkut, H. (1993). Türk Yüksek Öğretiminde Yeni Model Arayışı. Education and Science, 17(90). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/220