Abstract
İçinde bulunduğumuz çağ, sürekli değişim ve gelişimi gerekli kıldığından, çağa ayak uydurabilmek, bireylerin sorunlara farklı çözüm yolları getirebilmesiyle mümkündür. Bireyin farklı çözümlere ulaşabilmesi ise, yaratıcı düşüncesini geliştirmesiyle olur. Günümüzde mimarlıktan tıbba, güzel sanatlardan eğitim bilimlerine kadar bir çok alanda "yaratıcılık" ve "yaratıcı insan" kavramları oldukça sık kullanılmaktadır.
Copyright and license
Copyright © 1993 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Gönen, M., Uzmen, S., Akçin, N., & Özdemir, N. (1993). Anaokuluna Giden 5-6 Yaş Çocuklarında Yaratıcı Düşüncenin İncelenmesi. Education and Science, 17(89). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/217