Öz
Ülkemizde ilk ve ortaöğretimde matematik dersinin en başarısız olunan dersler arasında yer aldığına dair yaygın bir kanı vardır. Bu başarısızlığın bütün boyutlarının (program, öğretmen, öğrenci) araştırılıp matematik programlarının etkililiğinin artırılmasına gerek duyulmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1990 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Duruhan, K., Akdağ, M., & Güven, M. (1990). Lise Üçüncü Sınıf Fen Bölümü Öğrencilerinin Matematik Dersi Öğretmenlerinden Okulda Ders İçi ve Ders Dışı Davranışlarına İlişkin Beklentileri. Eğitim Ve Bilim, 14(77). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/149