Abstract
İnsanlık sadece kendi varlığını anlamaya çalışmamış, nasıl bilgi elde edileceğinin sırlarını da anlamaya çalışmıştır. Önceleri felsefenin konusuna giren bu alan, daha sonra psikolojinin yüzyüze kaldığı önemli bir sorun haline gelmiştir. Bireyin nasıl öğrendiği, bilginin nasıl oluştuğu gibi sorular felsefe, tarih, biyoloji, sosyoloji, politik bilimler, ekonomi, antropoloji ve psikolojinin de konusuna giren ve bu bilimlerin değişik açılardan, farklı soruları yanıtlamaya çalıştıkları sorulardır. Her bilimin konuya ilişkin açıklamalarının eğitim açısından önemli sonuçlar oluşturduğu bir gerçektir.
Copyright and license
Copyright © 1989 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Akyıldız, H. (1989). Öğretme Sürecinin Etkinliliği İçin Bazı Öneriler. Education and Science, 13(73). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/109