Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 49 Sayı 220 (2024)
Yayımlandı: 30 Ekim 2024
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Çocukların Yürütücü İşlev Becerilerini Desteklemeye İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Mevlüde Yıldırım, Gözde Ertürk Kara
DOI: 10.15390/EB.2024.13019
Sayfa: 1-16
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersinde Mekânsal Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi: Eğitim Modülü
Ayşe Tosun, Nazlı Gökçe
DOI: 10.15390/EB.2024.12724
Sayfa: 17-58
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplama İşlemi Problemlerindeki Strateji Seçimleri
Şerife Sevinç, Mine Işıksal Bostan, Erdinç Çakıroğlu
DOI: 10.15390/EB.2024.12597
Sayfa: 59-81
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İş Birlikli Öğrenme Modelinin Akademik Öğrenme Zamanı ile Voleybol Bilgi ve Becerilerini Öğrenmeye Etkisi
Elvan Esen Akkaya, Ayşe Mirzeoğlu
DOI: 10.15390/EB.2024.13111
Sayfa: 83-108
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Eleştirel Okuma ve Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalığı Arasındaki İlişki: Bir Kanonik Korelasyon Analizi
Halil Bahadır, Cafer Çarkıt
DOI: 10.15390/EB.2024.12673
Sayfa: 109-125
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yazmaya Yabancılaşmanın Doğasını Belirlemek: Bir Karma Yöntem Araştırması
Arzu Atasoy
DOI: 10.15390/EB.2024.12691
Sayfa: 127-162
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Birlik ve Beraberliği Koru, Sağlıklı Ol: Sosyal İlgiyi Geliştirme Psiko-Eğitim Programının Etkisi
Ümre Kaynak, Şerife Işık
DOI: 10.15390/EB.2024.12485
Sayfa: 163-180
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Antroposen (İnsan Çağı)’de Sorun Alanları ve Bu Sorun Alanlarının İlkokul, Ortaokul ile Ortaöğretim Kademelerindeki Öğretim Programlarına Yansıması
Canay Demirhan İşcan
DOI: 10.15390/EB.2024.12935
Sayfa: 181-211
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Flüt Eğitiminde Aksak Ölçülü Türkülerin Öğretimine Yönelik Bir Model Önerisi: Ters Yüz (Çevrilmiş) Öğrenme Modeli
Ajda Şenol Sakin, Gülnihal Gül, Melike Çakan Uzunkavak
DOI: 10.15390/EB.2024.12931
Sayfa: 213-238
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkçe D2 Alımlama Becerileri Testlerini Geçerleme: Standart Belirleme Yöntemi Aracılığıyla Argüman Temelli Bir Geçerlik Çalışması
Yiğit Savuran, Zühal Çubukçu
DOI: 10.15390/EB.2024.12959
Sayfa: 239-257
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği