Cilt 49 Sayı 220 (2024)

Yayımlandı: 30 Ekim 2024

Araştırma Makaleleri

Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Çocukların Yürütücü İşlev Becerilerini Desteklemeye İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersinde Mekânsal Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi: Eğitim Modülü
Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplama İşlemi Problemlerindeki Strateji Seçimleri
İş Birlikli Öğrenme Modelinin Akademik Öğrenme Zamanı ile Voleybol Bilgi ve Becerilerini Öğrenmeye Etkisi
Eleştirel Okuma ve Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalığı Arasındaki İlişki: Bir Kanonik Korelasyon Analizi
Yazmaya Yabancılaşmanın Doğasını Belirlemek: Bir Karma Yöntem Araştırması
Birlik ve Beraberliği Koru, Sağlıklı Ol: Sosyal İlgiyi Geliştirme Psiko-Eğitim Programının Etkisi
Antroposen (İnsan Çağı)’de Sorun Alanları ve Bu Sorun Alanlarının İlkokul, Ortaokul ile Ortaöğretim Kademelerindeki Öğretim Programlarına Yansıması
Flüt Eğitiminde Aksak Ölçülü Türkülerin Öğretimine Yönelik Bir Model Önerisi: Ters Yüz (Çevrilmiş) Öğrenme Modeli
Türkçe D2 Alımlama Becerileri Testlerini Geçerleme: Standart Belirleme Yöntemi Aracılığıyla Argüman Temelli Bir Geçerlik Çalışması