Cilt 49 Sayı 219 (2024)

Yayımlandı: 30 Temmuz 2024

Araştırma Makaleleri

Düşük Okuma Başarısında Rol Oynayan Etkenlerin Belirlenmesi
Fonolojik İşlemleme ve Dil Becerilerinin Okuma Akıcılığının Boylamsal Gelişimindeki Rolü
Üstün Yetenekli Çocuklarda Bibliyoterapi Yönteminin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerilerine Etkisi
Farklı Argümantasyon Yönelimlerinde Ortaokul Öğrencilerinin Argümantasyon Şemalarının Araştırılması
Bir Kriz Daha mı? Suriyeli Mülteci Çocuklar ve Çalkantılı Süreçteki Türk Eğitim Sistemi
Yabancı Dil Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Geniş Kapsamlı Bir Bakış: Türkiye’de İngilizce Öğretmenlerinin Öz-yönlendirmeli ve Kurumsal Mesleki Gelişim Faaliyetleri
Yurt Dışı Öğretmenlik Deneyiminin İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Öğretmen Kimliği Gelişimi Üzerine Etkileri
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin COVID-19 Krizinde Deneyimleri, Motivasyonu, Bağlılığı ve Önerileri
Güçlendirici Liderlik ve Öğretmen Özerkliğinin Duygusal Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Öğretmen Öz-Yeterliğinin Aracı Rolü
Liderlik ve Öğretmen Motivasyonu: Okullarda Liderliğin Farklı Tür ve Düzeyleri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme