Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 49 Sayı 217 (2024)
Yayımlandı: 30 Ocak 2024
Araştırma Makaleleri
Az Gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Performanslarının Karşılaştırılması
Fatih Demir, Emine Özmen
DOI: 10.15390/EB.2023.10797
Sayfa: 1-20
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
OSB’li ve TGG’li Çocukların Video ve 3D Animasyonlarda Göz İzlemelerinin İncelenmesi
Selda Özdemir, Işık Akın Bülbül, Hayri Suna, Şemsi Akkuş
DOI: 10.15390/EB.2023.11750
Sayfa: 21-43
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sesbilgisel Farkındalık Mesleki Gelişim Programı’nın Okul Öncesi Öğretmenleri ve Çocukları Üzerindeki Etkisi
Nurbanu Parpucu, Tülin Güler Yıldız
DOI: 10.15390//EB.2023.12112
Sayfa: 45-67
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi
Emrah Kultas, Mustafa Ulusoy
DOI: 10.15390/EB.2023.12152
Sayfa: 69-90
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Farklılaştırılmış Sosyal Bilgiler Öğretimi Aracılığıyla Mülteci Öğrencilerin Sosyal Uyum Süreçlerinin İyileştirilmesi
Burcu Sel, Tuğba Dönmez, Mehmet Arif Bozan
DOI: 10.15390/EB.2023.12211
Sayfa: 91-116
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
5. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejileri ile Okuma Tutum ve Alışkanlıklarının Okuma Çemberi Tekniğiyle Geliştirilmesi
Hatice Çağ
DOI: 10.15390/EB.2023.12166
Sayfa: 117-135
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İkili Yerleşik Öğrenme Modeli ile Sosyal Bilgiler Dersinde Kavram Yanılgılarını Giderme: Eylem Araştırması
Tekin Çelikkaya, Mutlu Kürümlüoğlu
DOI: 10.15390/EB.2023.12137
Sayfa: 137-157
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Bilim Tarihi ile Zenginleştirilmiş Yaratıcı Problem Çözme Modülleri ile Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulamaya İlişkin Görüşlerinin Geliştirilmesi
Ferah Özer, Nihal Doğan
DOI: 10.15390/EB.2023.12424
Sayfa: 159-200
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
PISA 2018 Okuma Becerileri Testinde Yer Alan Maddelerde Değişen Madde Fonksiyonunun İncelenmesi
Şerife Zeybekoğlu, Ayşe Bilicioğlu Güneş, Evrim Yalçın
DOI: 10.15390/EB.2023.12123
Sayfa: 201-223
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Meta-Değerlendirme Rubriğinin Geliştirilmesi ve Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programlarının Meta-Değerlendirilmesi
Sevinç Gelmez Burakgazi, Yasemin Karsantık
DOI: 10.15390/EB.2023.11755
Sayfa: 225-248
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği