Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 48 Sayı 216 (2023)
Yayımlandı: 30 Ekim 2023
Araştırma Makaleleri
İlkokulda 5E Öğrenme Modeli Destekli Matematik Dijital Çalışma Yaprakları: Bir Durum Çalışması
Seher Esen, Sümeyra Geçer, Hatice Çetin
DOI: 10.15390/EB.2023.11645
Sayfa: 1-38
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
4. Sınıf Öğrencilerinin İstatistiksel Düşünmelerinin İncelenmesi
Nadide Yılmaz
DOI: 10.15390/EB.2023.11986
Sayfa: 39-66
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin COVID-19 Küresel Salgın Süreci Sonrası Eğitim İhtiyaçlarının Destekleyici Program Bağlamında İncelenmesi
Harun Şahin, Sibel Günal Şahan
DOI: 10.15390/EB.2023.11976
Sayfa: 67-92
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hedeflenmeyen Bilgi Uyaranının Davranış Öncesi ve Sonrası Uyarana Eklenerek Sunulması Fark Yaratır mı?
Seray Olçay, Elif Tekin İftar
DOI: 10.15390/EB.2023.11725
Sayfa: 93-111
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Güçlendirici Liderlik, Destekleyici Çalışma Ortamı ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiler: Rehberlik ve Araştırma Merkezleri (RAM) Örneği
Ayşe Akdeniz, Mehmet Korkmaz
DOI: 10.15390/EB.2023.11998
Sayfa: 113-138
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye'de Öncü Bir Alternatif Okul Olmak: Değerler, Pedagojik Uygulamalar ve Güçlükler
Sebahat Gök, Hanife Akar
DOI: 10.15390/EB.2023.11778
Sayfa: 139-160
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de Anlama Göstergesi Olarak Özetleme: Öğretim Programı, Ders Kitapları ve Öğretmenler
Kürşat Kaya, Mehmet Kurudayıoğlu
DOI: 10.15390/EB.2023.12132
Sayfa: 161-184
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İngilizce Öğretmeni Adaylarına Yönelik Öğretmen Yakınlığı Dersinin Tasarlanması ve Uygulanması
Burcu Turhan, Yasemin Kırkgöz
DOI: 10.15390/EB.2023.11552
Sayfa: 185-204
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmenlerin Liderlik Özyeterliği ile Okul Müdürü Olma İstekleri Arasındaki İlişkide Liderlik Etme Motivasyonun Aracılık Rolü
Gökhan Arastaman, Tuncer Fidan, Pınar Ayyıldız
DOI: 10.15390/EB.2023.12225
Sayfa: 205-228
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Mit mi Gerçek mi?: Türk Öğretmenler Arasında Nöromitlerin Yaygınlığı ve Yordayıcıları
Yeliz Tunga, Kürşat Çağıltay
DOI: 10.15390/EB.2023.12089
Sayfa: 229-246
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği