Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 48 Sayı 215 (2023)
Yayımlandı: 31 Temmuz 2023
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Empati ve Prososyal Davranışların Geliştirilmesine Yönelik Deneysel Bir Araştırma
Gizem Özer Özbal, Mübeccel Gönen
DOI: 10.15390/EB.2023.11103
Sayfa: 1-30
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
7. Sınıf Öğrencilerinin Enerji Dönüşümleri İle İlgili Model Tabanlı Açıklamalarının Tasarım Odaklı Düşünme Aracılığıyla Desteklenmesi
Ayşe Çiftçi, Mustafa Topçu
DOI: 10.15390/EB.2023.11605
Sayfa: 31-53
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Başarıya Giden Yolların İncelenmesi: Öğrencilerin İnançları, Hedef Yönelimleri, Bilişsel ve Davranışsal Süreçleri ve Başarıları arasındaki İlişki
Filiz Bezci, Semra Sungur
DOI: 10.15390/EB.2023.11320
Sayfa: 55-94
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlerde Akademik Stresle Uyku Kalitesi Arasındaki İlişki: Okul Tükenmişliğinin ve Depresyonun Aracı Rolü
Selim Gündoğan
DOI: 10.15390/EB.2023.11497
Sayfa: 95-111
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Gelişimsel Yetersizliği Olan Öğrencileri Bağımsız Yaşama Geçişe Hazırlamada Öğretmenlere Yönelik Tasarlanan Eğitim Programının Etkililiği
Caner Kasap, Yasemin Ergenekon
DOI: 10.15390/EB.2023.11450
Sayfa: 113-141
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hayal Gücünün Sınıf Öğretmenliği Mesleğinde Kullanılmasına İlişkin Bir Öz-İnceleme
Hatice Avşar, Ahmet Saban
DOI: 10.15390/EB.2023.11958
Sayfa: 143-171
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Sürecinden Elde Ettikleri Deneyimler
Mustafa Yüzbaşıoğlu, Hafife Bozdemir Yüzbaşıoğlu, İlkay Aşkın Tekkol, Selahattin Kaymakcı
DOI: 10.15390/EB.2023.12026
Sayfa: 173-199
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yeniliğe Meydan Okumalar: Sınıf Öğretmenlerinin Bariyer Değişimleri
Yasemin Büyükşahin, Sevgi Kıngır
DOI: 10.15390/EB.2023.11589
Sayfa: 201-242
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Tipleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişkide Okula Güvenin Aracı Rolü
Didem Koşar, Fatih Şahin, Serkan Koşar
DOI: 10.15390/EB.2023.11238
Sayfa: 243-260
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dil Öğreniminde Çoklu Okuryazarlık Temelli Bütünleştirici Öğrenme (MULGRANING) Modelinin Geliştirilmesi
Vivi Indriyani, Atmazaki Atmazaki, Syahrul Ramadhan
DOI: 10.15390/EB.2023.11413
Sayfa: 261-275
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği