Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 48 Sayı 214 (2023)
Yayımlandı: 25 Nisan 2023
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Dönemi Çocuklarının Sayılardaki Parça-Bütün İlişkisine Yönelik Görevlerdeki Performanslarının ve Stratejilerinin İncelenmesi
Çiğdem Alkaş Ulusoy, Mesture Kayhan Altay, Ayşe Özer, Aysun Umay
DOI: 10.15390/EB.2023.11799
Sayfa: 1-15
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Mobil Uygulama Destekli Öğrenme Süreçlerinin İzlenmesi ve Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Barış Ayaz
DOI: 10.15390/EB.2023.11626
Sayfa: 17-39
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Otizmli Küçük Çocuklar ve Ebeveynlerinde Katılım: Çoklu Olgu Çalışması
Emine Erden, Hannah Schertz
DOI: 10.15390/EB.2023.11379
Sayfa: 41-71
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Öz Yeterlik, Yaşam Kalitesi Algısı ve Yılmazlık Düzeylerinin Aracı Değişken Analizi ile İncelenmesi
Ayşenur Nazik Fayız, Mehmet Palancı
DOI: 10.15390/EB.2023.11962
Sayfa: 73-98
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çocuğun Öz-Düzenleme Gelişimi: Okul Öncesi Eğitim Süresi ve Öğretmenlerin Öz-Düzenleme Düzeyi Bağlamında İncelenmesi
Şerife Kurt, Ayperi Dikici Sığırtmaç
DOI: 10.15390/EB.2023.11356
Sayfa: 99-115
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
8. Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusuyla İlgili Şekil, İşlem ve Senaryo Formundaki Sorularda Kullandıkları Sayı Hissi Stratejilerinin Belirlenmesi
Sare Şengül, Leyla Öztürk Zora
DOI: 10.15390/EB.2023.11339
Sayfa: 117-147
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrenme Yaklaşımları Bağlamında 2005 ve 2018 Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi: Sınıf Öğretmenleri Değişimi Nasıl Yorumluyor?
Barış Kalender, Yücel Kabapınar, Kevser Urfalıoğlu
DOI: 10.15390/EB.2023.10976
Sayfa: 149-175
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Program Geliştirme Uzmanlarının Bakış Açısıyla Türkiye'de Program Geliştirme
Belgin Özaydınlı
DOI: 10.15390/EB.2023.11186
Sayfa: 177-218
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Karakter Eğitimine ve Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Hatice Yıldırım, Bahri Gürpınar
DOI: 10.15390/EB.2023.11749
Sayfa: 219-248
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
-de Biçimbirimi ile de Bağlacının İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
Seher Çiçek, Halit Karatay
DOI: 10.15390/EB.2023.12079
Sayfa: 249-267
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği