Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 48 Sayı 213 (2023)
Yayımlandı: 27 Ocak 2023
Araştırma Makaleleri
Okuma Güçlüklerinde Çift Yetersizlik Hipotezi: Hipoteze Göre Oluşturulmuş Grupların Okuma ve Okuduğunu Anlama Performanslarının Boylamsal İncelemesi
Cevriye Ergül, Zeynep Bahap Kudret, Meral Ökcün Akçamuş, Gözde Akoğlu, Ergül Demir, Burcu Kılıç Tülü, Rumeysa Çakır
DOI: 10.15390/EB.2022.11002
Sayfa: 1-23
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okuma ve Yazma Güçlüklerini Gidermeye Yönelik Sanal Ortamlarda Paylaşılan Etkinlik Sayfalarının Niteliği
Fadime Akgül, Banu Aktürkoğlu
DOI: 10.15390/EB.2023.11514
Sayfa: 25-55
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öykü Temelli Öğrenme Yaklaşımı ile Bütünleştirilmiş Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Tutumlarına ve Yaratıcı Yazma Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Tuncay Türkben, Havva Karaca
DOI: 10.15390/EB.2023.11832
Sayfa: 57-83
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yapılandırmacı Yaklaşım Uygulamalarının Karma-Meta Yöntemiyle İncelenmesi
Veli Batdı
DOI: 10.15390/EB.2023.11774
Sayfa: 85-112
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Oryantiring Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Harita Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
Murat Ayuldeş, Yavuz Akbaş
DOI: 10.15390/EB.2023.11528
Sayfa: 113-142
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türk Erken Çocukluk Öğretmenlerinin Medya Okuryazarlığı Aracılığıyla Sürdürülebilirlik için Eğitim ile İlgili Mesleki Gelişimlerinin Desteklenmesi
Şule Alıcı, Volkan Şahin
DOI: 10.15390/EB.2023.11643
Sayfa: 143-168
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sosyal Bilgiler Dersi Güncel Olay Öğretiminde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanılması: Bir Eylem Araştırması
Ahmet Sağlamgöncü, Handan Deveci
DOI: 10.15390/EB.2023.11723
Sayfa: 169-203
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programı Kapsamındaki Değerlerin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Ayşe Önal, Zeki Taş, Bijen Filiz, Gülten Hergüner
DOI: 10.15390/EB.2023.11785
Sayfa: 205-229
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmenlerin Mesleki Özerklikleri ile Mesleki Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Okay Demir
DOI: 10.15390/EB.2023.11700
Sayfa: 231-254
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dağıtımcı Liderlik ve İş Doyumu İlişkisinin İncelenmesi: Öğretmen Özyeterliği ve İşbirliğinin Aracı Rolleri
Bahar Yakut Özek, Hilal Büyükgöze
DOI: 10.15390/EB.2023.11759
Sayfa: 255-277
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği