Cilt 47 Sayı 212 (2022)

Yayımlandı: 28 Ekim 2022

Araştırma Makaleleri

Süpervizyon Sürecinde Kültürel Konulara Önayak Olmanın Önündeki Engeller: Bir Q Metot Çalışması
Öğretmenlerin Tasarım Temelli Bütünleşik STEM Etkinlikleri Sırasında Disiplinler Arası İşbirliğinin Söylem Analizi
Mesleki ve Teknik Lise Öğretmenlerinin İçselleştirilmiş Davranışları Bağlamında Öğrencilerin Mekanik İtaati
Türk Öğretmenlerin COVID-19 Krizine Tepkisi: Zorluklar ve Fırsatlar
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Annelerinin İş ve Aile Yaşamı Arasında Denge Arayışlarına Yönelik Deneyimleri
Sosyal Bilgilerde Kültüre Duyarlı Eğitim Uygulamaları: Mülteci Öğrencilerle Etkileşim
Çizgi Filmlerin Çocukların Hayvanlara Karşı Tutumuna Etkisi: Patron Bebek Örneği
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Akran İlişkileri ile Okula Uyumları Arasındaki İlişkide Öz-Düzenleme Becerilerinin Aracılık Rolü
Türkiye’de Cinsiyete Dayalı Perspektifle Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik İdeallerin İnşası: “Bir Politik Ebeveynlik Anlatısı”
İlkokul Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine İlişkin Algıları ile Öz Düzenlemeyi Destekleyen ve Engelleyen Faktörler