Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 43 Sayı 195 (2018)
Yayımlandı: 19 Temmuz 2018
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Dönem Çocukların Duygu Düzenleme ve Duyguları Anlama Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Annelerin Duygu Sosyalleştirme Davranışları
Rabia Özen Uyar, Melek Yılmaz Genç, Yaşare Aktaş Arnas
DOI: 10.15390/EB.2018.7629
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çocuklarla Felsefe Öğretim Programı’nın Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkililiği
Filiz Karadağ, Vesile Yıldız Demirtaş
DOI: 10.15390/EB.2018.7268
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi İçin Hazırlanmış Kısa Öykülerdeki Sözcük Sınıfı Sıklığı ve Simüle Edilmiş Erken Sözcüksel Gelişim Arasındaki Bağıntının Ölçülmesi
Ahmed Alduais, Seda Gökmen
DOI: 10.15390/EB.2018.6260
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocukların Ebeveynlerinin Sosyal Destek, Öz Yeterlik ve Yaşam Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Melih Çattık, Veysel Aksoy
DOI: 10.15390/EB.2018.7246
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Yaşantı Odaklı Yabancı Dil Edinimi Programının İngilizce Öğrenimine Etkisinin İncelenmesi
Banu Uslu
DOI: 10.15390/EB.2018.7651
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Kırsal Kesimde Yaşayan Kız Çocukların Örgün Ortaöğretimi Terk Etme Nedenleri
Erdal Küçüker
DOI: 10.15390/EB.2018.7537
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Öğrencilerinin Aile Birliğini Önemseme ve Hoşgörü Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Halil Sağlam, Tuğba Tunar
DOI: 10.15390/EB.2018.7432
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinde Umut ve Aile İlişkilerinin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Mehmet Boyacı, Mehmet Özhan
DOI: 10.15390/EB.2018.7536
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Devam Ettiği Okullardaki Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Yeterlik Algıları ile Demokratik Değerleri Arasındaki İlişki
Salih Akyıldız
DOI: 10.15390/EB.2018.7552
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sosyal Yapılandırmacı Öğrenmeyi ve Tarihsel Düşünme Becerilerini Geliştirmeyi Temel Alan Tarih Öğretiminin Etkililiği
Gülçin Keleşzade, Ahmet Güneyli, Ali Özkul
DOI: 10.15390/EB.2018.7479
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Yapmanın İngilizce’yi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Öğretmen Araştırması açısından Motivasyonlarına ve Yeterliliklerine Etkisi
Görsev Sönmez Boran
DOI: 10.15390/EB.2018.7499
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergen Riskli Davranışlarının Akran Zorbalığı, Örselenme Yaşantıları ve Psikolojik Sağlamlık İle İlişkisinde Sapkın Arkadaşların Aracı Etkisinin İncelenmesi
Serap Özdemir
DOI: 10.15390/EB.2018.7509
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Toplama İşlemi Akıcılığını Artırmada Performans Temelli Tekniklerin Karşılaştırılması: Kısa Deneysel Analiz Çalışması
Zehra Atbaşı, Hanifi Sanır
DOI: 10.15390/EB.2018.7401
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fen Öğretmenlerinin TPAB Öz Yeterlik Algıları: Bir Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
Seyit Kıray, İsmail Çelik, Mustafa Çolakoğlu
DOI: 10.15390/EB.2018.7538
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Spor Lisesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Genel Akademik Başarı Açısından İncelenmesi
Ceyhun Alemdağ, Serdar Alemdağ, Abdullah Özkara
DOI: 10.15390/EB.2018.7327
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği