Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 43 Sayı 194 (2018)
Yayımlandı: 16 Nisan 2018
Araştırma Makaleleri
Öğretmenlerin Bireysel ve Birlikte Öğrenme Tercihlerini Etkileyen Özellikleri
Kamil Yıldırım
DOI: 10.15390/EB.2018.7491
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Matematik Okuryazarlığı Soru Yazma Süreç ve Becerilerinin Gelişimi
Furkan Demir, Murat Altun
DOI: 10.15390/EB.2018.7111
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokulda Ödül Bağımlılığı-Ceza Hassasiyeti ve Ödül Bağımlılığı-Okul Tükenmişliği arasındaki Yordayıcı İlişkiler
Ayşe Aypay
DOI: 10.15390/EB.2018.6909
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Motivasyon ve İş Doyumlarının Okul Ortamı ile İlişkisi
Dekant Kıran, Semra Sungur
DOI: 10.15390/EB.2018.7409
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretme Yaklaşımları Envanterinin Türkçe’ye Uyarlanması ve Türkiye’deki Öğretim Elemanlarının Öğretme Yaklaşımlarının İncelenmesi
Erdem Aksoy, Ufuk Akbaş, Gölge Seferoğlu
DOI: 10.15390/EB.2018.7253
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin Umut Düzeylerinin, Kaygı, Depresyon ve Mükemmeliyetçilik Açısından İncelenmesi
Coşkun Arslan, Tuncay Oral, Ali Karababa
DOI: 10.15390/EB.2018.6592
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dezavantajlı Yüksek Başarılı Öğrencilerin Okul ve Öğrenci Düzeyinde Matematik Başarılarını Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
Elif Ünsal Özberk, Leyla Yılmaz Fındık, Eren Özberk
DOI: 10.15390/EB.2018.7153
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Danimarka'da Türkçe-Danca Konuşan Öğrencilerin Dil Baskınlığının İki Dillilik Temelinde İncelenmesi
Gülşat Bican, Necati Demir
DOI: 10.15390/EB.2018.7418
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Pedagojik Hoşnutsuzluk Yaşayan Fen Bilgisi Öğretmenleri İçin Araştırma-İncelemeye Dayalı Öğretime Yönelik Reform Odaklı Hizmet-içi Öğretmen Eğitimi Girişimlerinin Değeri: Bir Beklenti-Değer Bakış Açısı
Mustafa Köksal, Sherry Southerland
DOI: 10.15390/EB.2018.7203
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İş Birlikli Öğrenme Yaklaşımının Türkiye’deki Öğrencilerin Türkçe Derslerindeki Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Abdullah Kaldırım, Ömer Tavşanlı
DOI: 10.15390/EB.2018.7553
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlık İle Ebeveyn Duygusal Erişilebilirliği: Duygu Düzenleme Güçlüğünün Aracı Rolü
Ahmet Özdoğan, Fulya Cenkeseven Önder
DOI: 10.15390/EB.2018.7576
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Kaygıları, Akıcılıkları, Motivasyonları ve Okuduğunu Anlamaları Arasındaki İlişkiler
Ahmet Yamaç, Zuhal Çeliktürk Sezgin
DOI: 10.15390/EB.2018.7555
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmenlerin Radyasyon Kavramına Karşı Tutum ve Bilgilerinin Değerlendirilmesi
Paşa Yalçın, Tuğba Karenoğulları, Sema Altun Yalçın
DOI: 10.15390/EB.2018.7034
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Tasarımı
Selma Şenel, Ömer Kutlu
DOI: 10.15390/EB.2018.7515
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Zihin Haritası Tekniğinin Keman Eğitimi Derslerinde Kullanımının Öğrencilerin Bilişsel, Devinişsel Becerilerine ve Tutumlarına Etkisi
Ebru Şen, Sibel Çoban
DOI: 10.15390/EB.2018.7623
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği