Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 42 Sayı 191 (2017)
Yayımlandı: 23 Ağustos 2017
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Jale Çakıroğlu, Doç. Dr. / Assoc. Prof. Dr. Işıl Kabakçı Yurdakul, Yrd. Doç. Dr./Assist. Prof. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Web Tabanlı Problem Temelli Öğrenmenin Okul Yöneticilerinin Öz-Yeterlik İnançlarına ve Yöneticilik Mesleğine İlişkin Tutumlarına Etkisi
Songül Karabatak, Muhammed Turhan
DOI: 10.15390/EB.2017.7105
Sayfa: 1-29
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının İlköğretim Öğrencilerinin Uzamsal Yeteneklerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Ezgi Tosik Gün, Bilal Atasoy
DOI: 10.15390/EB.2017.7140
Sayfa: 31-51
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Annelerin Çocuklarına Etkileşimli Kitap Okuma Sürecine İlişkin Görüşleri
Müdriye Yıldız Bıçakçı, Sühendan Er, Neriman Aral
DOI: 10.15390/EB.2017.7164
Sayfa: 53-68
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme ve Sosyal Medya Destekli Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Motivasyonlarına Etkisi
Devrim Akgündüz, Orhan Akınoğlu
DOI: 10.15390/EB.2017.6444
Sayfa: 69-90
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Nasıl Bir Harmanlama? Karma Öğrenmede Sosyal Ağların Lise Düzeyinde Erişi ve Ağ Kullanım Davranışlarına Etkisi
Ali Çimen, M. Betül Yılmaz
DOI: 10.15390/EB.2017.7190
Sayfa: 91-107
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin İnsansı Robot ile Etkileşimlerinin Dönüt Türleri Açısından İncelenmesi
Durmuş Özdemir, Selçuk Karaman
DOI: 10.15390/EB.2017.6948
Sayfa: 109-138
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Grafik Örgütleyicilerin Dil Öğretme ve Öğrenme Alanlarındaki Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Hasan Kansızoğlu
DOI: 10.15390/EB.2017.6777
Sayfa: 139-164
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Cinsiyetin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Öğrenen Örgüt Algıları Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Fatma Kalkan
DOI: 10.15390/EB.2017.5033
Sayfa: 165-183
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Erken Çocuklukta Sosyal Becerilere Sosyal Beceri Eğitiminin Etkisi, Sosyal Becerilerle Mizaç Arasındaki İlişki
Kızbes Kılıç, Fatma Güngör Aytar
DOI: 10.15390/EB.2017.7162
Sayfa: 185-204
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Dönemine Ait Hikâye ve Masallardaki Değerlerin İncelenmesi
Şerife Cengiz, Erol Duran
DOI: 10.15390/EB.2017.6945
Sayfa: 205-233
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Eğitimin Oyunlaştırılmasına İlişkin Öğrenci Algıları: Bir Q Metodu Analizi
İbrahim Yıldırım
DOI: 10.15390/EB.2017.6970
Sayfa: 235-246
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Performanslarının Aşamalı Doğrusal Model (HLM) ile İncelenmesi: PISA 2012 Türkiye Örneği
Gökhan Aksu, Cem Güzeller, Mehmet Eser
DOI: 10.15390/EB.2017.6956
Sayfa: 247-266
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sosyal Adalet Liderliği, Okula Yönelik Tutum ve Okul Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Murat Özdemir
DOI: 10.15390/EB.2017.6281
Sayfa: 267-281
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Yöneticilerinin Empatik Eğilimlerini Yordamada Öfke, Yaşam Doyumu ve Stresle Başa Çıkmanın Rolü
Gülşen Büyükşahin Çevik
DOI: 10.15390/EB.2017.7039
Sayfa: 283-305
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
2014-2015 Öğretim Yılında Türkiye’de Devlet Üniversitelerinin Etkinlikleri ve Etkinliğe Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi
Semra Türkan, Gamze Özel
DOI: 10.15390/EB.2017.6980
Sayfa: 307-322
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Farklı Programlarda İstatistik Dersi Veren Öğretim Elemanlarının Uygulamalarının İstatistik Okuryazarlığı Bağlamında Değerlendirilmesi
Zeynep Özmen, Adnan Baki
DOI: 10.15390/EB.2017.6984
Sayfa: 323-349
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaöğretim Kurumlarındaki Psikolojik Sözleşme Üzerinde Güçlendirici Liderlik Davranışlarının Rolü
Seval Koçak, Berrin Burgaz
DOI: 10.15390/EB.2017.7101
Sayfa: 351-369
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yasemin Baki
DOI: 10.15390/EB.2017.7223
Sayfa: 371-395
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Arkadaşlık Becerisi Psiko-eğitiminin 9-12 Yaş Arası Öğrencilerin Arkadaşlık Niteliğine Etkisi
Nilgün Öztürk, Mustafa Kutlu
DOI: 10.15390/EB.2017.7030
Sayfa: 397-413
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Beden Eğitimi Dersinde Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Modeli Uygulaması: Bir Eylem Araştırması
Gülay Keske Aksoy, Ferda Gürsel
DOI: 10.15390/EB.2017.7149
Sayfa: 415-431
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği