Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 41 Sayı 188 (2016)
Yayımlandı: 30 Aralık 2016
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Halil Yalın, Prof. Dr. Timothy Teo, Doç. Dr./Assoc. Prof. Işıl Kabakçı Yurdakul, Doç. Dr./Assoc. Prof. David McIlroy, Yrd. Doç. Dr./Assist. Prof. Ömer Ursavaş
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Fen Bilimleri Öğretmenleri için “Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Argümantasyon Uygulamaları” Eğitiminin Değerlendirilmesi
Gül Ünal Çoban, Ercan Akpınar, Bahar Baran, Merve Kocagül Sağlam, Erkan Özcan, Yasemin Kahyaoğlu
DOI: 10.15390/EB.2016.6615
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Tasarlanan Hizmet-İçi Eğitim Kursunun Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanım Düzeylerine Etkisi
Bülent Güven, Gül Kaleli Yılmaz
DOI: 10.15390/EB.2016.6646
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Tablet Bilgisayarların Eğitsel Kullanımının Kabulü: FATİH Projesine Eleştirel Bir Bakış
Barış Çukurbaşı, Onur İşbulan, Mübin Kıyıcı
DOI: 10.15390/EB.2016.6621
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Müdürlerinin Teknoloji Liderliği Profillerinin Okulların Öğrenen Örgüt Kültürü ve Teknolojik Alt-Yapısı Bağlamında Analizi: F@tih Projesi Okulları ve Diğerleri
Köksal Banoğlu, Ruben Vanderlinde, Münevver Çetin
DOI: 10.15390/EB.2016.6618
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Kültürü, Teknoloji Liderliği ve Destek Hizmetlerinin Öğretmenlerin Teknoloji Entegrasyonuna Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Hasan Gürfidan, Mustafa Koç
DOI: 10.15390/EB.2016.6722
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrencileri Akademik Dijital Okumaya Yönlendiren Unsurlar
Hasan Keskin, Muhammet Baştuğ, Taner Atmaca
DOI: 10.15390/EB.2016.6655
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Sistemlerinin Gerçekleşen Kullanımını Belirleyici Faktörler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi (YEM) Çalışması
Mustafa Coşkun, Sona Mardikyan
DOI: 10.15390/EB.2016.6579
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-Yazma Eğitiminde Mobil Uygulama Kullanımı
Fatih Yaman, Onur Dönmez, Elif Avcı, Işıl Kabakçı Yurdakul
DOI: 10.15390/EB.2016.6687
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sanal Manipulatifler Yardımıyla Toplama İşlemi Öğrenimi: Bir Çoklu Durum Çalışması
Mesut Öztürk, Yaşar Akkan, Baki Büyüksevindik, Abdullah Kaplan
DOI: 10.15390/EB.2016.6582
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Zihin Yetersizliği Olan Ortaokul Öğrencilerinin Bulunduğu Bir Sınıfta Öğretim Etkinliklerinin Teknoloji Desteği ile Geliştirilmesi
Canan Sola Özgüç, Atilla Cavkaytar
DOI: 10.15390/EB.2016.6691
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Elektronik Portfolyo Uygulamalarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Araştırma Becerilerine Etkisi
Betül Polat Demir, Ömer Kutlu
DOI: 10.15390/EB.2016.6724
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Üç Boyutlu (3D) Animasyon Filmler ve Etkileşimli Uygulamaların Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı Gelişimi Üzerine Etkileri
Seçil Yücelyiğit, Neriman Aral
DOI: 10.15390/EB.2016.6743
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Eğitimle Bütünleştirilmesinin Meta-Analitik ve Tematik Karşılaştırmalı Analizi
Zeynel Yılmaz, Veli Batdı
DOI: 10.15390/EB.2016.6707
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konusunda Yapılan Araştırmaların Bilimetrik Analizi ve Bilimsel İletişim
Haydar Yalçın, Kemal Yayla
DOI: 10.15390/EB.2016.6746
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği