Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 41 Sayı 183 (2016)
Yayımlandı: 17 Şubat 2016
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Duygusal Zekanın Alana Özgü Yaratıcılığı Yordama Düzeyi: Üstün Zekalı Öğrenciler Üzerinde Bir İnceleme
Feyzullah Şahin, Esin Özer, Mehmet Deniz
DOI: 10.15390/EB.2016.4576
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Bir Beden Eğitimi Dersi Çiz
Cenk Temel, Mehmet Güllü
DOI: 10.15390/EB.2016.5106
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Profesyonel Psikolojik Yardım Aramaya İlişkin Tutumların Yordanmasında Benlik Kurgusu ve Algılanan Sosyal Desteğin Rolü
İlhan Yalçın
DOI: 10.15390/EB.2016.3083
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Matematik Analiz Dersinde Öğretim Elemanlarının Tercih Ettiği ve Ders Kitabının İçerdiği Örneklerin Yapısal İncelenmesi
Eyüp Sevimli
DOI: 10.15390/EB.2016.4547
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hikaye Temelli Sosyal Beceri Eğitim Programının 5-6 Yaş Çocukların Sosyal Becerilerinin Gelişimine Etkisinin İncelenmesi
Serpil Pekdoğan
DOI: 10.15390/EB.2016.4618
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Lise Öğrencilerinde Reddedilmişlik Duygusu, Akademik Başarı, Akademik Yeterlik ve Eğitimsel Amaçlar Arasındaki İlişki
Gökmen Arslan
DOI: 10.15390/EB.2016.5562
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hayat Bilgisi Dersinde Uygulanan Değer Eğitimi Programının Özsaygı, Sosyal Problem Çözme Becerisi ve Empati Üzerine Etkisi
Ebru Uzunkol, Selma Yel
DOI: 10.15390/EB.2016.5550
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okumada Kaygı ve Anlama: Ana Fikri Bulamıyorum Öğretmenim!
Mehmet Katrancı, Yasemin Kuşdemir
DOI: 10.15390/EB.2016.4951
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlişkilendirme Becerisinin Matematik Öğretiminde Kullanımının Geliştirilmesi İçin Kavramsal Çerçeve Önerisi
Erhan Bingölbali, Medine Coşkun
DOI: 10.15390/EB.2016.4764
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği
Uğur Doğan
DOI: 10.15390/EB.2016.4616
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yaşam Boyu Öğrenmenin Önemli Bir Aşaması: Yetişkin Okuryazarlığı ve Yararları (Kayseri Örneği-Türkiye)
Ali Göçer
DOI: 10.15390/EB.2016.4600
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Kıbrıslı Türk Öğrencilerin Yazma Kaygısı Düzeylerinin İncelenmesi
Ahmet Güneyli
DOI: 10.15390/EB.2016.4503
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’deki Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki İyilik Durumlarının Bazı Demografik ve Kontekst Değişkenleri ile İlişkisi: Çok Değişkenli Analiz
Sündüs Yerdelen, Semra Sungur, Robert Klassen
DOI: 10.15390/EB.2016.4257
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İşbirlikli Mentorluk Penceresinden Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi
Sıtkıye Kuter
DOI: 10.15390/EB.2016.3728
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öz Belirleme Kuramı Perspektifinden Matematik Kaygısı, Motivasyon ve Temel Psikolojik İhtiyaçlar
Malik Durmaz, Recai Akkuş
DOI: 10.15390/EB.2016.2942
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Düzenli Alkol Kullanımı Olan Üniversite Öğrencileri Arasında Madde Kullanımı İle İlişkili Psikolojik Faktörler
Hatice Demirbaş, İnci İlhan, Fatma Yıldırım, Yıldırım Doğan
DOI: 10.15390/EB.2016.1370
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Kültür Öğretmenleriyle Hizmet İçi Eğitim Kapsamında Yaratıcı Drama Üzerine Bir Çalışma: Katılımcı Görüşlerinin Nitel Analizi
Nihan Akkocaoğlu Çayır, Burcu Akhun, Pınar Özdemir Şimşek
DOI: 10.15390/EB.2016.4730
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Öğrencilerinin Modelleme Süreçleri: Suç Problemi
Neslihan Şahin, Ali Eraslan
DOI: 10.15390/EB.2016.6011
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Otizmli Çocuklara Aşamalı Yardımla Çizelge Kullanım Becerilerinin Kazandırılmasında Tablet Bilgisayar Çizelge Programının Etkililiği
Özge Eliçin, Volkan Tunalı
DOI: 10.15390/EB.2016.5358
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmen Liderliğini Açıklamaya Yönelik Bir Model: Dağıtımcı Liderlik, Örgütsel Öğrenme ve Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algısının Öğretmen Liderliğine Etkisi
Türker Kurt
DOI: 10.15390/EB.2016.5081
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği