Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 39 Sayı 175 (2014)
Yayımlandı: 11 Kasım 2014
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Ergenlerde Kendine Zarar Verme Davranışının Risk Alma Davranışı ve Benlik Saygısı Açısından İncelenmesi
Vesile Oktan
DOI: 10.15390/EB.2014.3409
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliklerinin Cinsiyet ve BİT Kullanım Aşamaları Bağlamında İncelenmesi
Ahmet Çoklar
DOI: 10.15390/EB.2014.3464
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Barış Eğitimi ProgramınınYedinci Sınıf Öğrencilerinin Çatışma Çözme ve İletişim Becerilerine Etkisi
Esmaeil Sadri-Damirchi, Filiz Bilge
DOI: 10.15390/EB.2014.2983
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Mimarlık Eğitiminde Yaparak Öğrenme: Kentsel Tasarımdan Mimari Tasarıma Yenikapı-İnebey Örneği
Yasemin Erkan Yazıcı, Evrim Töre
DOI: 10.15390/EB.2014.2534
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İntramuskuler Enjeksiyon Yapma İstasyonu Verileriyle Genellenebilirlik Kuramında Dengelenmiş ve Dengelenmemiş Desenlerin Karşılaştırılması
Funda Nalbantoğlu Yılmaz, Ezel Tavşancıl
DOI: 10.15390/EB.2014.2408
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Gelişimlerinin İncelenmesi
Kani Ülger
DOI: 10.15390/EB.2014.2160
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Başarı Yönelimleri ile Kararlılık Arasındaki İlişkiler
Ahmet Akın, Serhat Arslan
DOI: 10.15390/EB.2014.2125
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmenlere Yönelik Öğrenci Zorbalığı ve Öğretmen Öz-yeterlik İnancı
Rüçhan Özkılıç
DOI: 10.15390/EB.2014.1766
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ile ilgili Beklentilerini Belirleme
Ayse Yalçın Çelik, Oktay Bektaş, Nilgün Demirci Celep, Zübeyde Kırbulut, Ayla Çetin Dindar, Ömer Geban
DOI: 10.15390/EB.2014.1526
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin İncelenmesi
Duygu Uçgun
DOI: 10.15390/EB.2014.1176
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Gerçeklik Terapisinin Türk Kültürüne Uygulanabilirliği: Kültür Açısından Eleştirel Bakış
Abdulvahap Yorgun, Nilüfer Voltan-Acar
DOI: 10.15390/EB.2014.460
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fizik Problemleri Çözmede Düşünce Deneyleri: Fizik Öğretmen Adayları Üzerine Bir İnceleme
Senem Bademci, Musa Sarı
DOI: 10.15390/EB.2014.1777
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye'de Yabancı Dil Öğretim Yöntemlerinin Tarihî Gelişimi (1891-1928)
Mehmet Demiryürek
DOI: 10.15390/EB.2014.2081
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye'de Yükseköğretimin Fiyatı ve Getiri Oranı: Hukuk Fakültesi Örneği
Filiz Gölpek
DOI: 10.15390/EB.2014.1857
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fizik Öğretiminde Kavram Yanılgılarının Giderilmesine İlişkin Laboratuvar Yöntemi ile Bilgisayar Simülasyonlarının Etkilerinin Karşılaştırılması
Demet Yolaş Kolçak, Selma Moğol, Yasin Ünsal
DOI: 10.15390/EB.2014.2052
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’deki Öğretmen Adaylarının BİT Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetlerinin Belirlenmesinde Branşlarının Rolü
Ömer Ursavaş, Sami Şahin, David Mcilroy
DOI: 10.15390/EB.2014.3357
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye'de Ne Eğitimde Ne İstihdamda Ne de Yetiştirmede (NEİY) Yer Alan Gençler
Yalın Kılıç
DOI: 10.15390/EB.2014.3094
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Fen Öğretmen Eğitiminde Fen Defterleri Kullanımına İlişkin Uluslararası Karşılaştırmalı Bir Durum Çalışması
İlke Çalışkan
DOI: 10.15390/EB.2014.2854
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Beden Eğitimi Derslerinde Türk Öğrencilerinin Algılanan Motivasyonel İklim ve Israr/Eforları Hakkında Görüşleri
Bülent Ağbuğa
DOI: 10.15390/EB.2014.2881
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dünya'da ve Türkiye'de Hizmetiçi Eğitimler: Kurumsal ve Akademik Hafıza(Kayıpları)mız
Murat Günel, Kutlu Tanrıverdi
DOI: 10.15390/EB.2014.2949
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çember Özelliklerini Öğretmeyi Amaçlayan Teknoloji ve Sorgulama Tabanlı bir Sınıfta Oluşan Sosyomatematiksel Normların İncelenmesi
Didem Akyüz
DOI: 10.15390/EB.2014.3220
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
PISA 2009 Sonuçlarına Göre Öğrenci Başarısını Etkileyen Faktörlerin Kanonik Ortak Etki Analizi ile İncelenmesi
Burhanettin Özdemir, Selahattin Gelbal
DOI: 10.15390/EB.2014.3025
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Marksist Siyaset ile Durkheimci Pedagoji Arasında Bir Türk Aydını: Sadrettin Celâl Antel ve Tarih Öğretimi
Bahri Ata
DOI: 10.15390/EB.2014.3849
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Farklı Bilişsel Tempoya Sahip Anaokulu Çocuklarının İlkokula Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Sezai Koçyiğit, Gökhan Kayılı
DOI: 10.15390/EB.2014.3449
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
SENG Üstün Yetenekliler Aile Eğitimi Modelinin Üstün Yetenekli Çocuklar ve Ailelerine Etkileri
Adile Saranlı, Emine Metin
DOI: 10.15390/EB.2014.3078
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği