Cilt 39 Sayı 172 (2014)

Yayımlandı: 28 Ocak 2014

Editörden

Preface to the Special Issue

Araştırma Makaleleri

Test Teorisi: Bazı Temel Kavramlar
Dört Uluslararası Bölgede Matematik Alanında Cinsiyete Göre Farklı İşleyen Maddeler
TIMSS Matematik Test Sonuçlarının Amerika ve Türkiye Arasında Karşılaştırılabilirliği
Genelleştirilmiş Farklı İşleyen Madde Analiz Yöntemi Olarak Profil Analizi
BILOG-MG ile Empirik Bir Dikey Ölçekleme Çalışmasından Bulgular
LYS Başarılarına Göre Okul Performanslarının Eğitsel Veri Madenciliği Teknikleriyle İncelenmesi: 2011 İstanbul Örneği
Öğrenci Katılımı ve TIMSS 2011 Fen Başarısı Arasındaki İlişkinin Sınıflara Göre Karşılaştırılması
Türkiye'de Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Öğrenci ve Sınıf Faktörlerinin Çok Düzeyli Etkileri
Öğretmen Niteliklerinin TIMSS 2011 Fen Başarısına Çok Düzeyli Etkileri
Soru Zorluk Derecelerinin Fen Öğretmenlerinin Özelliklerine ve Fen Öğretimi Hakkındaki Görüşlerine Göre İncelenmesi
TIMSS 2011’de Öğrenci ve Okul Faktörlerinin Matematik Başarısına Etkisi
Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavında Öğrenci ve Okul Özelliklerinin Türkçe Başarısı ile İlişkisi