Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 36 Sayı 160 (2011)
Yayımlandı: 25 Nisan 2011
Araştırma Makaleleri
Türk Üniversite Öğrencilerinde Öznel İyi Oluşu Yordayan Sosyodemografik Değişkenler ve Mizah Tarzları
Songül Tümkaya
Öz
PDF (İngilizce)
Lise Öğrencilerinin Sınav Kaygısı, Çalışma Alışkanlıkları, Başarı Güdüsü ve Akademik Performans Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Tuncay Ergene
Öz
PDF (İngilizce)
İlköğretim 6. Sınıflar İçin Uygulanan Seviye Belirleme Sınavı’nın Uygunluk Geçerliği
Nuri Doğan, Hatice Sevindik
Öz
PDF
Özdüzenleyici Öğrenmeye Sosyokültürel Bir Bakış Açısı
Elif Yetkin Özdemir
Öz
PDF (İngilizce)
Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri
C. Ergin Ekinci
Öz
PDF
Erken Çocukluk Eğitiminde İlk Yıllar Programı’nın Öğretmen Görüşleri ile İncelenmesi
Tülin Güler, İclal Yaltırık
Öz
PDF
İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının, İçerik, Resimleme ve Fiziksel Özellikleri Açısından İncelenmesi
Mübeccel Gönen, Mehmet Katrancı, Mehmet Uygun, Şükran Uçuş
Öz
PDF
Soru Sorma Becerilerini Geliştirmeye Dönük Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Soru Oluşturma Becerilerine Etkisi
Canan Aslan
Öz
PDF
Bilinçli Farkındalık Ölçeği’ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Zümra Özyeşil, Coşkun Arslan, Şahin Kesici, M. Engin Deniz
Öz
PDF
Bölüm ve Programda Geçen Yıl Süresinin Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarına Etkisinin İncelenmesi
Yusuf Koç
Öz
PDF (İngilizce)
Türkiye ‘de İlköğretim Okulu Yöneticileri ile Rehber Öğretmenler Arasındaki Çatışma Kaynakları
İnayet Aydın, Gökhan Arastaman, Filiz Akar
Öz
PDF (İngilizce)
Lineer Şekil Örüntülerine İlişkin Genelleme Stratejileri: Görsel ve Sayısal İpuçlarının Etkisi
Dilek Tanışlı, Nilüfer Yavuzsoy Köse
Öz
PDF
Beş Ülkeden Anneler Anlatıyor I: Anne-Çocuk Eğitim Programı Kimler İçin ve Neden Etkili?
Prof. Dr. Sevda Bekman, Aylin Atmaca Koçak
Öz
PDF
Öğrencilerin Güdüsel İnançlarının Üst-Biliş Strateji Kullanımına Katkısı
Semra Sungur, Nurcan Kahraman
Öz
PDF
5-7 Yaş Grubu Çocukların Resimlerine Yansıyan Öğretmen Figürünün Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Elif Dağlıoğlu
Öz
PDF (İngilizce)
Türkiye’de Eğitim Eşitsizliği: Gini İndeksine Göre Değerlendirme
Ekber Tomul
Öz
PDF (İngilizce)
Öğretmenlerin Hazırladığı Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Hüseyin Çalışkan
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerine Göre Kocaeli Üniversitesi’nin Örgütsel İmajı
Soner Polat
Öz
PDF
Modüler Öğretim Tasarımıyla Entegre Edilmiş Kavram Karikatürleri Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Sibel Cengizhan
Öz
PDF
Üniversite Psikolojik Danişma Merkezine Başvuran Öğrencilerin Yalnizlik ve Depresyon Düzeyleri
Esra Ceyhan, Aydogan Ceyhan
Öz
PDF (İngilizce)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları ve Çalışma Becerileri
Nuray Senemoğlu
Öz
PDF (İngilizce)
Matematik Öğretmeni Adayları ve Kopya: Hiç Çekmedim Desem Yalan Olur!
Ali Eraslan
Öz
PDF
Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
Adnan Kan
Öz
PDF
İlköğretim Öğrencilerinin Başarı Seçimi Beklenti Değeri Modeli ve Sınıf-İçi Rahatsız Edici Davranışları
Bülent Ağbuğa
Öz
PDF (İngilizce)
Özdüzenleyici Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin (ÖÖSÖ) Geliştirilmesi
Cansel Kadıoğlu, Esen Uzuntiryaki, Yeşim Çapa Aydın
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği