Cilt 36 Sayı 160 (2011)

Yayımlandı: 29 Nisan 2011

Araştırma Makaleleri

Öğrencilerin Güdüsel İnançlarının Üst-Biliş Strateji Kullanımına Katkısı
Özdüzenleyici Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin (ÖÖSÖ) Geliştirilmesi
İlköğretim Öğrencilerinin Başarı Seçimi Beklenti Değeri Modeli ve Sınıf-İçi Rahatsız Edici Davranışları
Test Eşitleme: OKS Testlerinin İstatistiksel Eşitliğinin Sınanması
Matematik Öğretmeni Adayları ve Kopya: Hiç Çekmedim Desem Yalan Olur!
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları ve Çalışma Becerileri
Üniversite Psikolojik Danişma Merkezine Başvuran Öğrencilerin Yalnizlik ve Depresyon Düzeyleri
Modüler Öğretim Tasarımıyla Entegre Edilmiş Kavram Karikatürleri Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Üniversite Öğrencilerine Göre Kocaeli Üniversitesi’nin Örgütsel İmajı
Öğretmenlerin Hazırladığı Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Türkiye’de Eğitim Eşitsizliği: Gini İndeksine Göre Değerlendirme
5-7 Yaş Grubu Çocukların Resimlerine Yansıyan Öğretmen Figürünün Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Türk Üniversite Öğrencilerinde Öznel İyi Oluşu Yordayan Sosyodemografik Değişkenler ve Mizah Tarzları
Beş Ülkeden Anneler Anlatıyor I: Anne-Çocuk Eğitim Programı Kimler İçin ve Neden Etkili?
Lineer Şekil Örüntülerine İlişkin Genelleme Stratejileri: Görsel ve Sayısal İpuçlarının Etkisi
Türkiye ‘de İlköğretim Okulu Yöneticileri ile Rehber Öğretmenler Arasındaki Çatışma Kaynakları
Bölüm ve Programda Geçen Yıl Süresinin Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançlarına Etkisinin İncelenmesi
Bilinçli Farkındalık Ölçeği’ni Türkçeye Uyarlama Çalışması
Soru Sorma Becerilerini Geliştirmeye Dönük Öğretim Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Soru Oluşturma Becerilerine Etkisi
İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının, İçerik, Resimleme ve Fiziksel Özellikleri Açısından İncelenmesi
Erken Çocukluk Eğitiminde İlk Yıllar Programı’nın Öğretmen Görüşleri ile İncelenmesi
Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri
Özdüzenleyici Öğrenmeye Sosyokültürel Bir Bakış Açısı
İlköğretim 6. Sınıflar İçin Uygulanan Seviye Belirleme Sınavı’nın Uygunluk Geçerliği
Lise Öğrencilerinin Sınav Kaygısı, Çalışma Alışkanlıkları, Başarı Güdüsü ve Akademik Performans Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi