Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 35 Sayı 157 (2010)
Yayımlandı: 19 Temmuz 2010
Araştırma Makaleleri
Okulöncesi Eğitimi Öğretmen Adayları ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünce Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Havise Çakmak Güleç
Öz
PDF (İngilizce)
Yenilenmiş Ana-Baba Sosyal Destek Ölçeği’nin Psikometrik Özellikleri
Sema Kaner
Öz
PDF
Bilişüstü Yetiler Envanteri’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik Çalışması
Utkun Aydın, Behiye Ubuz
Öz
PDF (İngilizce)
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı Öğretim Yoluyla Öğrencilerin Kimyasal Reaksiyonlar ve Enerji Kavramlarının Geliştirilmesi
Eren Ceylan, Ömer Geban
Öz
PDF (İngilizce)
Düzenlenmiş İki Faktörlü Çalışma Süreci Ölçeği’nin (R-SPQ-2F) Türkçeye Uyarlanması
İsmail Önder, Şenol Beşoluk
Öz
PDF
Biyoloji Eğitimi Alanı Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bilimin Doğasına İlişkin Disipline Bağımlı Anlayışları
Mustafa Köksal
Öz
PDF (İngilizce)
Kimya Eğitimi İçin Açıklayıcı Bir Yapı: İki Dünya Modeli
Bülent Pekdağ, Jean-François Le Maréchal
Öz
PDF (İngilizce)
Türkiye’den Bir Vaka Çalışması: Öğretmen Adaylarının Etkinlik Değerlendirme Stilleri
Bena Gül Peker
Öz
PDF (İngilizce)
Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Araştırma Teknikleri Yeterlik Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
Zekeriya Nartgün
Öz
PDF
Eğitim Reformu Sürecinde Deneyimli Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Kullandıkları Öğretim Stilleri ve Stillere İlişkin Algıları
Mustafa İnce, Deniz Hünük
Öz
PDF
Türkiye’deki Vakıf Üniversitelerinde Kurumsal Benzeşme ve Farklılaşma
Fatma Mızıkacı
Öz
PDF (İngilizce)
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ömer Kabakçı, Fidan Korkut Owen
Öz
PDF
Okul İklimi Ölçeği’nin (OİÖ) Geliştirilmesi
Türker Kurt, Temel Çalık
Öz
PDF
Bağlanma ve Kişisel Uyum Arasındaki İlişkide Ayrışma Bireyleşmenin Aracılığı
Sevda Aslan, Mehmet Güven
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Yönelimi
Mehmet Gündoğdu
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği