Cilt 35 Sayı 157 (2010)

Yayımlandı: 19 Temmuz 2010

Araştırma Makaleleri

Okulöncesi Eğitimi Öğretmen Adayları ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünce Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Yenilenmiş Ana-Baba Sosyal Destek Ölçeği’nin Psikometrik Özellikleri
Bilişüstü Yetiler Envanteri’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik Çalışması
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı Öğretim Yoluyla Öğrencilerin Kimyasal Reaksiyonlar ve Enerji Kavramlarının Geliştirilmesi
Düzenlenmiş İki Faktörlü Çalışma Süreci Ölçeği’nin (R-SPQ-2F) Türkçeye Uyarlanması
Biyoloji Eğitimi Alanı Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bilimin Doğasına İlişkin Disipline Bağımlı Anlayışları
Kimya Eğitimi İçin Açıklayıcı Bir Yapı: İki Dünya Modeli
Türkiye’den Bir Vaka Çalışması: Öğretmen Adaylarının Etkinlik Değerlendirme Stilleri
Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Araştırma Teknikleri Yeterlik Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
Eğitim Reformu Sürecinde Deneyimli Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Kullandıkları Öğretim Stilleri ve Stillere İlişkin Algıları
Türkiye’deki Vakıf Üniversitelerinde Kurumsal Benzeşme ve Farklılaşma
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği Geliştirme Çalışması
Okul İklimi Ölçeği’nin (OİÖ) Geliştirilmesi
Bağlanma ve Kişisel Uyum Arasındaki İlişkide Ayrışma Bireyleşmenin Aracılığı
Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Yönelimi