Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 35 Sayı 157 (2010)
Yayımlandı: 30 Temmuz 2010
Araştırma Makaleleri
Okulöncesi Eğitimi Öğretmen Adayları ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünce Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Havise Çakmak Güleç
DOI: 10.15390/ES.2010.872
Sayfa: 3-14
Öz
PDF (İngilizce)
Yenilenmiş Ana-Baba Sosyal Destek Ölçeği’nin Psikometrik Özellikleri
Sema Kaner
DOI: 10.15390/ES.2010.873
Sayfa: 15-29
Öz
PDF
Bilişüstü Yetiler Envanteri’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik Çalışması
Utkun Aydın, Behiye Ubuz
DOI: 10.15390/ES.2010.874
Sayfa: 30-45
Öz
PDF (İngilizce)
Kavramsal Değişim Yaklaşımına Dayalı Öğretim Yoluyla Öğrencilerin Kimyasal Reaksiyonlar ve Enerji Kavramlarının Geliştirilmesi
Eren Ceylan, Ömer Geban
DOI: 10.15390/ES.2010.875
Sayfa: 46-54
Öz
PDF (İngilizce)
Düzenlenmiş İki Faktörlü Çalışma Süreci Ölçeği’nin (R-SPQ-2F) Türkçeye Uyarlanması
İsmail Önder, Şenol Beşoluk
DOI: 10.15390/ES.2010.876
Sayfa: 55-67
Öz
PDF
Biyoloji Eğitimi Alanı Yüksek Lisans Öğrencilerinin Bilimin Doğasına İlişkin Disipline Bağımlı Anlayışları
Mustafa Köksal
DOI: 10.15390/ES.2010.877
Sayfa: 68-83
Öz
PDF (İngilizce)
Kimya Eğitimi İçin Açıklayıcı Bir Yapı: İki Dünya Modeli
Bülent Pekdağ, Jean-François Le Maréchal
DOI: 10.15390/ES.2010.878
Sayfa: 84-99
Öz
PDF (İngilizce)
Türkiye’den Bir Vaka Çalışması: Öğretmen Adaylarının Etkinlik Değerlendirme Stilleri
Bena Gül Peker
DOI: 10.15390/ES.2010.879
Sayfa: 100-112
Öz
PDF (İngilizce)
Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Araştırma Teknikleri Yeterlik Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
Zekeriya Nartgün
DOI: 10.15390/ES.2010.880
Sayfa: 113-127
Öz
PDF
Eğitim Reformu Sürecinde Deneyimli Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Kullandıkları Öğretim Stilleri ve Stillere İlişkin Algıları
Mustafa İnce, Deniz Hünük
DOI: 10.15390/ES.2010.881
Sayfa: 128-139
Öz
PDF
Türkiye’deki Vakıf Üniversitelerinde Kurumsal Benzeşme ve Farklılaşma
Fatma Mızıkacı
DOI: 10.15390/ES.2010.882
Sayfa: 140-151
Öz
PDF (İngilizce)
Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ömer Kabakçı, Fidan Korkut Owen
DOI: 10.15390/ES.2010.883
Sayfa: 152-166
Öz
PDF
Okul İklimi Ölçeği’nin (OİÖ) Geliştirilmesi
Türker Kurt, Temel Çalık
DOI: 10.15390/ES.2010.884
Sayfa: 167-180
Öz
PDF
Bağlanma ve Kişisel Uyum Arasındaki İlişkide Ayrışma Bireyleşmenin Aracılığı
Sevda Aslan, Mehmet Güven
DOI: 10.15390/ES.2010.885
Sayfa: 181-191
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinde Yaşam Yönelimi
Mehmet Gündoğdu
DOI: 10.15390/ES.2010.886
Sayfa: 192-199
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği