Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 35 Sayı 155 (2010)
Yayımlandı: 30 Ocak 2010
Araştırma Makaleleri
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programının Öğretmenlik Mesleğine ve Programa İlişkin Görüşlere Etkisi
Mediha Sarı
DOI: 10.15390/ES.2010.845
Sayfa: 3-15
Öz
PDF
Fen Başarısı ile İlgili Bazı Değişkenlerin TIMSS-R Türkiye Örnekleminde Cinsiyete Göre Ölçme Değişmezliğinin Değerlendirilmesi
Bilge Uzun, Tuncay Öğretmen
DOI: 10.15390/ES.2010.846
Sayfa: 26-35
Öz
PDF
Ölçme ve Değerlendirme Dersinde Yaratıcı Dramanın Kullanılmasına İlişkin Katılımcı Görüşleri
İlke Önal Çalışkan, Tülay Üstündağ
DOI: 10.15390/ES.2010.847
Sayfa: 36-48
Öz
PDF
Yaparak Yazarak Bilim Öğrenimi-YYBÖ Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Fen Akademik Başarısına ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumuna Etkisi
Murat Günel, Esra Kabataş Memiş, Erdoğan Büyükkasap
DOI: 10.15390/ES.2010.848
Sayfa: 49-62
Öz
PDF
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Derslerine Öğretim Elemanı Bakışı: Ege Üniversitesi Örneği
Gülsen Ünver, Nilay Bümen, Makbule Başbay
DOI: 10.15390/ES.2010.849
Sayfa: 63-77
Öz
PDF
Akran Öğretimi ve Mikro Öğretimin Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretme Becerilerine Etkileri
Ahmet Şen
DOI: 10.15390/ES.2010.850
Sayfa: 78-88
Öz
PDF (İngilizce)
Öğretim Elemanı Coşkusunun Üniversite Öğrencilerinin Başarı Güdüsü Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
Davut Hotaman, Fulya Yüksel-Şahin
DOI: 10.15390/ES.2010.851
Sayfa: 89-103
Öz
PDF (İngilizce)
Yazma Eğilimi Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması
Kamil İşeri, Emre Ünal
DOI: 10.15390/ES.2010.852
Sayfa: 104-117
Öz
PDF
Vakıf Üniversitesi Lisans Öğrencilerinin Üniversiteye Bakışı ve Beklentileri, Öğrenci Profili: Üniversite Yönetimine Öneriler
Özge Hacıfazlıoğlu, Nesrin Özdemir
DOI: 10.15390/ES.2010.853
Sayfa: 118-130
Öz
PDF (İngilizce)
İlköğretim Öğrencilerinin Matematik, Matematik Öğretmenleri ve Matematikçiler Hakkındaki İnançları
Zülbiye Toluk Uçar, Mutlu Pişkin, Elif Akkaş, Dijle Taşçı
DOI: 10.15390/ES.2010.854
Sayfa: 131-144
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin Biyoteknoloji Çalışmalarına Yönelik Tutumları
Hikmet Sürmeli, Fatma Şahin
DOI: 10.15390/ES.2010.855
Sayfa: 145-157
Öz
PDF
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Okul Aile İşbirliği Hakkında Öğretmenler ve Ailelerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Havise Çakmak Güleç, Salih Genç
DOI: 10.15390/ES.2010.856
Sayfa: 158-171
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği