Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 34 Sayı 154 (2009)
Yayımlandı: 15 Ekim 2009
Araştırma Makaleleri
Bilgisayar Destekli İstatistik Öğretiminin Başarıya ve İstatistiğe Karşı Tutuma Etkisi
Nuri Doğan
DOI: 10.15390/ES.2009.833
Öz
PDF
Okul Ortamlarında Sosyal Hizmet
Cengiz Özbesler, Veli Duyan
DOI: 10.15390/ES.2009.834
Öz
PDF
Fen Öğretmen Adaylarının Çözelti, Çözünme ve Difüzyon Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Fen Tutumları ile Başarıları Arasındaki İlişki
Abuzer Akgün
DOI: 10.15390/ES.2009.835
Öz
PDF
İlköğretim 1–5. Sınıflar Türkçe Öğretim Programları Görsel Okuma ve Sunu Öğrenme Alanının Değerlendirilmesi
Burhan Akpınar
DOI: 10.15390/ES.2009.836
Öz
PDF
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel, Sözde-Bilimsel Ayrımına Yönelik Algıları
Halil Turgut
DOI: 10.15390/ES.2009.837
Öz
PDF
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Okul-Aile İlişkileri Konusunda Yapmaları Gereken ve Yapmakta Oldukları İşler
Mehmet Özbaş, Yusuf Badavan
DOI: 10.15390/ES.2009.838
Öz
PDF
Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Gonca Kızılkaya, Petek Aşkar
DOI: 10.15390/ES.2009.839
Öz
PDF
Genellenebilirlik Kuramı ve SPSS ile GENOVA Programlarıyla Hesaplanan G ve K Çalışmalarına İlişkin Sonuçların Karşılaştırılması
Neşe Güler
DOI: 10.15390/ES.2009.840
Öz
PDF
Kavram Karikatürlerinin Etkililiğini Nasıl Artırabiliriz? Uygulamayı Etkin Kılma Noktasında Araştırmadan Yararlanma
Filiz Kabapınar
DOI: 10.15390/ES.2009.841
Öz
PDF
Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri
C. Ergin Ekinci
DOI: 10.15390/ES.2009.842
Öz
PDF
Etkileşimli Öğrenme Nesneleri Tasarımı Öğretiminde Yansıma Araçları: Bir Pilot Çalışma
Yavuz Akpınar
DOI: 10.15390/ES.2009.843
Öz
PDF
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Amaçlarını ve Müdürün Görevlerini Algılamaları
Ali Taş
DOI: 10.15390/ES.2009.844
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği