Cilt 34 Sayı 152 (2009)

Yayımlandı: 15 Nisan 2009

Araştırma Makaleleri

Öz Düzenleme Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çokkültürlülük Bağlamında Öğretim Ortamı ve Öğretmen Yeterlikleri
Öğrencilerin Basit Doğrusal Denklemlerin Çözümünde Karşılaştıkları Güçlükler ve Kavram Yanılgıları
Gerçekçi Matematik Eğitiminin İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılarla Çarpma Konusundaki Başarılarına Etkisi
İlköğretim Okullarında Bürokratik Okul Yapısı ile Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri Arasındaki İlişki
Uluslararası Öğrenci Başarılarını Değerlendirme Programı (PISA)’nda Türkiye’deki Öğrencilerin Fen Bilimleri Başarılarını Etkileyen Faktörler
KR-20 ve Cronbach Alfa Katsayılarının Yanlış Kullanımları
Değişen Madde ve Test Fonksiyonunun Belirlenmesinde Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Parametrik Yöntemlerin Karşılaştırılması
İlköğretim Okullarındaki Sosyal Adalet Uygulamalarına İlişkin Yönetici Görüşleri
Özduyarlık ve Boyun Eğici Davranış
Eğitim Amaçlı Değişim Programları ve Erasmus Yoğun Dil Kursları: Türkçe Kursları İçin Bir Örnek Olay
İçerik Yönetim Sisteminde Kullanılabilirlik Yapılarının İncelenmesi
Üçgen Eşitsizliğini Oluşturmada Karşılaşılan Bazı Engeller
Yansıtmalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi