Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 34 Sayı 152 (2009)
Yayımlandı: 15 Nisan 2009
Araştırma Makaleleri
Öz Düzenleme Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Zeki Arsal
Öz
PDF (İngilizce)
Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Sevgi Turan, Özcan Demirel
Öz
PDF
Çokkültürlülük Bağlamında Öğretim Ortamı ve Öğretmen Yeterlikleri
Alper Başbay, Yelda Bektaş
Öz
PDF
Öğrencilerin Basit Doğrusal Denklemlerin Çözümünde Karşılaştıkları Güçlükler ve Kavram Yanılgıları
Ayhan Erbaş, Bülent Çetinkaya, Yaşar Ersoy
Öz
PDF
Gerçekçi Matematik Eğitiminin İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılarla Çarpma Konusundaki Başarılarına Etkisi
Zeynep Ünal, Ali İpek
Öz
PDF
İlköğretim Okullarında Bürokratik Okul Yapısı ile Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri Arasındaki İlişki
Bekir Buluç
Öz
PDF
Uluslararası Öğrenci Başarılarını Değerlendirme Programı (PISA)’nda Türkiye’deki Öğrencilerin Fen Bilimleri Başarılarını Etkileyen Faktörler
Duygu Anıl
Öz
PDF
KR-20 ve Cronbach Alfa Katsayılarının Yanlış Kullanımları
Şeref Tan
Öz
PDF (İngilizce)
Değişen Madde ve Test Fonksiyonunun Belirlenmesinde Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Parametrik Yöntemlerin Karşılaştırılması
Tuncay Öğretmen
Öz
PDF (İngilizce)
İlköğretim Okullarındaki Sosyal Adalet Uygulamalarına İlişkin Yönetici Görüşleri
Ekber Tomul
Öz
PDF
Özduyarlık ve Boyun Eğici Davranış
Ahmet Akın
Öz
PDF (İngilizce)
Eğitim Amaçlı Değişim Programları ve Erasmus Yoğun Dil Kursları: Türkçe Kursları İçin Bir Örnek Olay
İsmail Hakkı Mirici, Binnur Genç İlter, Özlem Saka, Philip Glover
Öz
PDF (İngilizce)
İçerik Yönetim Sisteminde Kullanılabilirlik Yapılarının İncelenmesi
Arif Altun, Halil Yurdugül, Yasemin Gülbahar
Öz
PDF (İngilizce)
Üçgen Eşitsizliğini Oluşturmada Karşılaşılan Bazı Engeller
Elif Türnüklü
Öz
PDF (İngilizce)
Yansıtmalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Paşa Tevfik Cephe
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği