Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında Yazar Rehberi Değerlendirme Süreci Yayın Etiği Makale Gönder Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu Son Sayı Arşiv Erken Görünüm Arama
Language Options İngilizce

ISSN: 1300-1337

Eğitim ve Bilim

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Yazar Rehberi
Submit
Makale Gönder
Account
Kayıt
|
Giriş
Menü
  • Ana Sayfa
  • Hakkında
    • Dergi Hakkında
    • Yazar Rehberi
    • Değerlendirme Süreci
    • Yayın Etiği
    • Makale Gönder
    • Gizlilik Bildirimi
  • Editörler Kurulu
  • Son Sayı
  • Arşiv
  • Erken Görünüm
Arama

Cilt 15 Sayı 79 (1991)

Yayımlandı: 30 Ocak 1991

Araştırma Makaleleri

Planlı Bir Yükseköğretim Düzeni Kurulamaz Mı?
Mahmut Adem
Sayfa: 3-9
Öz
PDF
Alt ve Üst Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Dokuz Yaş Çocuklarının Yaratıcılıklarını Etkileyen Bazı Faktörlerin İncelenmesi
Mine Mangır, Neriman Çağatay Aral
Sayfa: 10-20
Öz
PDF
Öğretmen Yetiştirmede Teknolojik Gelişme ve Olanaklardan Yararlanma
Şefik Yaşar
Sayfa: 21-25
Öz
PDF
İş Doyumunun Çağdaş Eğitim Denetimindeki Yeri ve Önemi
Vehbi Çelik
Sayfa: 26-31
Öz
PDF
Bir Zihin Uyanışı Üzerine
Hale Teoman
Sayfa: 46-47
Öz
PDF

Çeviri

Eğitim İhtiyacı Kavramı: Seçilmiş Literatürün Bir Analizi
Nur Güner
Sayfa: 32-39
Öz
PDF
Japonya Okulöncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Aynı Yaş Gruplarıyla Karışık Yaş Gruplarının Biraraya Getirilmesiyle Oluşan Birleştirilmiş Yöntem
Tanju Gürkan
Sayfa: 40-45
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği
Publisher link icon
Eğitim ve Bilim, Türk Eğitim Derneği tarafından yayımlanmaktadır.
Yayıncılık ve barındırma hizmetleri Akdema Bilişim ve Yayıncılık tarafından sağlanmaktadır.
ISSN: 1300-1337