Öz
Eğitim; bireyin davranışında kendi yaşantısı yoluyla ve kasıtlı olarak istendik değişme meydana' getirme sürecidir (1). Toplumsal ve teknolojik gelişmelere paralel olarak öğrencilere yeni bilgiler ile yeni davranışlar kazandırma ihtiyacı doğmaktadır. Bu nedenle, öğretmenlere, öğrencilerde yeni davranış değişiklikleri oluşturabilme ve yeni bilgileri verebilme niteliklerinin kazandırılması zorunludur. Bunu sağlayabilmenin bir yolu da hizmet içi eğitimdir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1989 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Celep, C. (1989). Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitiminde Üniversitelerin Rolü. Eğitim Ve Bilim, 13(71). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/94