Öz
Bu yazıda üç şey yapmak istiyorum: birincisi, eğitim planlamasında işgücü tahmininin rolünü ve sınırlamalarını araştırmak; İkincisi, toplumun eğitim gereksinmeleri tahmini için "işgücü gereksinmeleri yaklaşımı” konusunda bir araştırma sunmak; ve üçüncüsü, işgücü çözümlemesinin yöntemsel yönlerinden bazılarını tartışmak. Böylece, ilk konu işgücüyle ilgili düşüncelerin eğitim planlamasıyla olan ilişkisi sorununu ortaya çıkarır; İkincisi birinci sorunun yararına olan bir cevabı tahmin eder, ve bir işgücü yaklaşımının ana hatlarını çizer; ve üçüncüsü de burada ortaya çıkan bir takım teknik sorunları ele alır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1978 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Kantemir, B. (1978). Eğitim Planlamasında İşgücü Çözümlemesi. Eğitim Ve Bilim, 2(12). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/617