Öz
Gençlerin boş zamanlarındaki, toplum içindeki, aile içindeki rollerine uygun eğitim, bu alanlara uygun nesnel istemleriyle ilişkilidir. Bunun yanısıra yetişkinler için geliştirici eğitim her birinin ayrı ayrı ana ilgileri ve kişisel gereksinimleriyle de ilgili olabilir. Öyleyse denebilir ki yetişkinler eğitimi birincil olarak bireysel eğitime ve kendi kendini gerçekleştirmeğe hizmet edebilir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1978 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Tomanbay, İ. (1978). Yetişkinlerin Eğitimi İçin Yeni Bulgular. Eğitim Ve Bilim, 2(12). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/616