Öz
Çocuklara yabancı dil öğretimi farklı boyuttan olan programlar gerektirir. H. Gardner (1983, 1993) tarafından geliştirilen çoklu zeka kuramı bu konuda derslerin daha etkin olarak tasarlanmasını sağlayacak bir bakış açısı içermektedir. Bu çalışmada İngilizce dersinde konunun çoklu zeka ayrım dikkate alınarak her öğrenciye ulaşılabilecek bir tasanın içinde sunulması gerektiği tartışılmaktadır. Öğretmen adaylarının bu bağlamda nasıl ders planı hazırladıkları örneklenmiştir.
Anahtar Kelimeler: Yabancı dil öğretimi, İngilizce, çoklu zeka, öğretmen yetiştirme, ders planı
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2003 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Sarıgöz, İ. (2003). Çoklu Zeka Kuramı Açısından Çocuklara Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi. Eğitim Ve Bilim, 28(127). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/535